خبرگزاری کار ایران

رشد و تقویت روحیه والای امدادگران یکی از اصول اساسی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۳۰۷

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: رشد و تقویت روحیه والا در بین امدادگران یکی از اصول اساسی است که نیازمند توجه بیشتر است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا 28 بهمن در حاشیه برگزاری دوره باز آموزی طرح امداد و نجات نوروزی سال ۱۴۰۳ با تاکید بر تقویت روح والای امدادگری در بین داوطلبان اعضای جمعیت هلال احمر اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر ورودی اقدامات داوطلبانه و خدمات امدادی می باشد، دفتر نمایندگی ولی فقیه با همکاری معاونت آموزش، پژوهش و فناوری این جمعیت برای امدادگران جدید الورود که در حوزه های مختلف این جمعیت در حال خدمت رسانی هستند دوره های اخلاق امدادی برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: امدادگری تعاریف متعددی دارد و فقط در رابطه با نجات افراد در حوادث و بلایا نیست بلکه در شرایط بحرانی و وقوع حوادث با خانواده‌ های آسیب دیده‌ای رو برو می شویم که باید بتوانیم از نظر روانی نیز با آن ها برخورد مناسبی داشته باشیم و این موضوع کار بسیار مهمی است و اخلاق خاصی را می‌‌طلبد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین در این دوره آموزشی ارتقا انگیزه‌های اخلاقی امدادگران و داوطلبان، نظام ارج‌گذاری خدمات داوطلبانه، راهکارهای ارتقای اخلاق امدادگری، فرآیند تصمیم‌گیری و حل مساله اخلاقی در عملیات امداد و نجات، مراقبت‌های معنوی از آسیب‌دیدگان و مددجویان، ابعاد اخلاق کارگروهی در عملیات امداد و نجات و... به امدادگران تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز