خبرگزاری کار ایران

همگام با سراسر کشور؛

واحدهای تولیدی اردبیل در انتخابات اسفندماه حضوری فعال و تاثیرگذار خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۸۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: دعوت به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، یک وظیفه شرعی و همگانی است که در این راستا، واحدهای تولیدی استان نیز همگام با سراسر کشور در انتخابات 11 اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضوری فعال و پرشور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل2 ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارآفرینان و صنعتگران به عنوان جهادگران و سربازان اقتصادی، ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند و در عرصه تولید نیز با کار و تلاش مضاعف و با غلبه بر مشکلات موجود، باعث خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف شده‌اند.

وی ادامه داد: حضور فعال و مشارکت پررنگ واحدهای تولیدی در تصمیم گیری‌های کلان، بسیار حائز اهمیت است که بهترین راه ممکن نمایش وحدت و غرور ملی، حضور گسترده در پای صندوق‌های رای است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص دعوت همه افراد جامعه برای حضور در انتخابات؛ شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز به همراه کارگران و مدیران واحدهای تولیدی در انتخابات پیشرو حضور حماسی و غرور آفرین خواهند داشت تا ضمن خنثی سازی دسیسه‌های دشمن، در تعیین سرنوشت خود نیز سهیم باشند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز