خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

قراردادهای یک‌ساله هم امنیت کارگران را تامین نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۶۸

حتی قراردادهای یک ساله تامین کننده اهداف بهره‌وری و امنیت روانی کارگران برای ارائه کیفیت مطلوب نیست، چه رسد به قراردادهای شش یا یک ماهه که فاجعه‌ای برای کار و کارگر است.

استاندار اردبیل در دیدار اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر استان اردبیل گفت: خانه کارگر یک تشکل کارگری قانونی است که ما حتما از آن حمایت می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اردبیل در دیدار هیئت اجرایی و جمعی از هیئت مدیره‌های کانون‌های صنفی کارگران و بازنشستگان استان مجید خدابخش با تاکید بر جایگاه قانونی خانه کارگر گفت: از خانه کارگر حمایت می‌کنیم. ضمن اینکه همه تشکل‌های صنفی، سیاسی که مجوز فعالیت دارند و در چهارچوب قانون فعالیت می‌کنند برای ما محترم‌اند.
استاندار اردبیل تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در استان اولویت اول کاری ماست و بنده شخصا مسایل و اقدامات مربوط به این مهم را پیگیری و دنبال می‌کنم.

وی افزود: حتی اگر مخالف سرسخت دولت آقای روحانی و یا بنده از هر جریان سیاسی بیاید و قصد سرمایه گذاری و راه اندازی صنعت و کسب و کار در استان را داشته باشد، بنده به جد حمایت می‌کنم.
خدابخش با انتقاد از قراردادهای موقت کار گفت: حتی قراردادهای یک ساله تامین کننده اهداف بهره وری و امنیت روانی کارگران برای ارائه کیفیت مطلوب نیست، چه رسد به قراردادهای شش یا یک ماهه که فاجعه‌ای برای کار و کارگر است.
استاندار اردبیل یکی از مسایل کارگری استان را نبود صنایع مادر در اردبیل است که موجب محروم ماندن فضای فرهنگی رابطه کارگر و کارفرما از نگاه کلان به رابطه کارگری است.
در پایان استاندار اردبیل قول مساعد برای رسیدگی به مسائل فی مابین تشکلهای کارگری و ادارات و دستگاه‌های درگیر در این زمینه را داد و خواهان پیگیری مطالبات کارگری استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز