خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

اعتبار تجهیز مدارس اردبیل به سیستم گرمایش مناسب کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۷۰

استاندار اردبیل گفت: اعتبار اختصاص‌یافته برای راه‌اندازی سیستم گرمایشی استاندارد مدارس استان اردبیل کافی نیست.

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از مناطق سردسیر کشور است که باید نسبت به تجهیز مدارس آن به سیستم‌های نوین گرمایشی و حرارت مرکزی اقدام شود تا احتمال خطرات و آسیب‌ها در استفاده از بخاری‌ها و احتمال آتش سوزی به حداقل برسد.

به گزارش ایلنا از اردبیل، مجید خدابخش تصریح کرد: در این زمینه برای استان اردبیل ۸ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که به هیچ وجه کافی نیست و باید نسبت به ترمیم و افزایش آن همت کرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در نظام آموزشی و پرورشی باید تمام امکانات برای تحصیل مناسب دانش‌آموزان فراهم آید، گفت: این دغدغه و نگرانی است که هنوز برخی از مدارس ما از سیستم گرمایشی مناسب بی‌بهره هستند که باید سعی کنیم با اولویت مناطق محروم و سردسیر این وضعیت بهبود پیدا کند.

خدابخش در ادامه سخنان خود بیان کرد: با اینکه اعتبار مناسبی در دولت تدبیر و امید به دستگاه‌های مختلف اختصاص یافته اما هنوز شاهد شادابی در کارگاه‌های عمرانی استان نیستیم.

وی اضافه کرد: انتظار این است که تحرک در پروژه‌های عمرانی بیشتر شده و آن‌ها در کمترین مدت ممکن به بهره‌برداری برسد.

خدابخش ادامه داد: گرچه تا تیر ماه سال‌جاری فرصت جذب اعتبارات وجود دارد اما با توجه به اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل باید در اسفند ماه سال‌جاری افتتاح شود، مدیران نسبت به جذب هرچه سریع‌تر اعتبارات و فعال‌سازی پروژه‌های عمرانی اقدام کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل به فصل سرما و وضعیت سیستم گرمایشی اشاره کرد و گفت: ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز سیستم‌های گرمایشی مدارس کشور اختصاص یافته که ۸۰ میلیارد ریال به این استان اختصاص یافته که به هیچ وجه کافی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز