خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری تیم فوتبال شهرداری اردبیل مطرح شد

شرایط بحرانی نیست، به آینده تیم خوشبینم

مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل طی نشست خبری با جمعی از خبرنگاران اظهار داشتند به دنبال خارج کردن تیم از شرایط بحران بوده و همچنان نیازمند حمایت‌های مردمی هستیم.

به گزارش ایلنا, مدیرعامل باشگاه در این جلسه گفت: پس از کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته و برکناری سرمربی تیم، بلافاصله تشکیل جلسه داده و پیگیر وضعیت کادر فنی شدیم که پس از توافق با محمد احمدزاده، مربی خوشنام کشورمان، برای هدایت تیم تا پایان فصل، عقد قرارداد کردیم.

بابک پورپناهی از عدم کسب نتیجه تیم، اعلام ناراضیتی کرده و عنوان کرد: سیاست باشگاه به دنبال فروش بلیط نبوده و از هواداران که حامی همیشه تیم بوده و جزو عاملان اصلی تیم در صعود به لیگ دسته یک هستند، خواستاریم بخاطر شرایط روحی و روانی که بازیکنان دچار هستند، حمایت خود را دریغ نکرده و برای کسب رتبه بهتر در جدول همکاری کنند.

 وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های سرمربی قبلی تیم فوتبال شهرداری اردبیل، گفت: در عصر حاضر و باتوجه به تیم داری حرفه که صورت می گیرد، از 18 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب شده است و این به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

حمایت همه جانبه از تیم فوتبال شهرداری

بابک پورپناهی ضمن اشاره به تاکیدات و حساسیت های شهردار اردبیل گفت: سعی شد تا با یک مربی کار بلد و با تجربه، با دانش، کارنامه دار و تراز اول همکاری جدیدی را شروع کنیم که به نظر این اتفاق نیز افتاده است.

وی در خصوص وضعیت باشگاه گفت، متاسفانه جایگاه فعلی تیم در جدول اصلا مناسب نیست، اما با توجه به همین شرایط، شاید بتوان گفت: تنها تیمی هستیم که تا کنون 25 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: جزو معدود دوره هایی است که شورای شهر و مجموعه شهرداری تمام قد از تیم حمایت می کند و با تمامی امکانات سعی در بهبود بخشی به وضعیت موجود است.

پورپناهی ضمن یادآوری از نبود اسپانسر در تیم ، تصریح کرد: به شدت پیگیر این موضوع بوده و حتی لازم شود بازی به بازی اسپانسر مالی را خواهیم پذیرفت.

گام نخست، خروج از شرایط فعلی

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری، از شناخت قبلی نسبت به فوتبال استان خبر داد و گفت: از سال گذشته، حرف و حدیث های بسیاری برای حضور در تیم شهرداری وجود داشت و رایزنی هایی نیز انجام شده بود که در حال حاضر در خدمت مردم شریف اردبیل هستم.

محمد احمدزاده اظهار داشت: شرایط کنونی را آنچنان بحرانی نمیدانم، اما با این حال و با توجه به ظرفیت و پتانسیل باشگاه، گام نخست را برای خارج شدن از وضعیت کنونی خواهیم برداشت و در قدم بعدی به فکر کسب جایگاه مناسب در جدول هستیم.

وی افزود: 20 تیمه بودن لیگ آزادگان، شرایطی است که برای اولین بار فدراسیون فوتبال شاهد برپایی آن است و خب تعدد بازی ها و فرسایشی بودن شرایط باعث شده است که تمامی تیم ها با مشکل مواجه شوند و بنظرم تا پایان فصل در جدول ، شاهد جابجایی های بسیاری خواهیم بود.

ضعف در تفکرات دفاعی

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری تصریح کرد : با آگاهی کامل به مشکلات باشگاه به اردبیل آمده ام و نسبت به کسب نتایج مثبت بسیار خوشبین هستم، البته در قبول همکاری با تیم شهرداری اردبیل، نماندنم در انزلی نیز بی تاثیر نبوده است.

احمد زاده  با اشاره به نقاط ضعف تیم شهرداری، عنوان کرد: با توجه به تماشای آخرین بازی تیم مقابل مس رفسنجان و برپایی 3 جلسه تمرین با بازیکنان، به نظر نیازمند ترمیمات و احتمالا تغییرات کوچک در خط دفاعی تیم باشیم.

وی در ادامه گفت: تفکرات تهاجمی تیم بر تفکرات دفاعی تیم، غالب بوده و حال به دنبال ایجاد توازن در شاکله کلی تیم هستیم که البته نیازمند برگزاری جلسات تمرینی مختلفی است.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری عدم کسب نتیجه تیم را باعث افت روحی بازیکنان دانست و خاطر نشان کرد: بحران را به اندازه کافی در فوتبال تجربه کرده ام و در ایجاد راهکارها تا حدی شناخت دارم و مدیریت آن را نیز می شناسم.

قرارداد 200 میلیون تومانی برای صعود به لیگ برتر

احمد زاده مبلغ قرارداد خود با باشگاه را 2 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پرداخت کامل این مبلغ منوط به صعود تیم به لیگ برتر است و همچنین فکر نمی کنم، دانستن مبلغ قرارداد بنده آنچنان جذابیتی برای اهالی استان داشته باشد، چرا که کسب نتیجه و قرار گیری در جایگاه مناسب از اولویت های هواداران واقعی تیم شهرداری اردبیل است.

وی به جذب یک بازیکن در روزهای آتی اشاره کرد و افزود: مهران جعفری، بازیکن 30 ساله ای که نزدیک به 300 بازی لیگ برتری در کارنامه خود دارد، در پست دفاع وسط به تیم اضافه خواهد شد.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری همراهی تیم پزشکی را با باشگاه بسیار با اهمیت توصیف کرد و گفت: این اولین خواسته بنده پس از حضور در اردبیل بود که خوشبختانه با یکی از اشخاص متخصص از فدراسیون پزشکی توافق شده است که ما را تا پایان فصل همراهی خواهد کرد.

احمدزاده در پایان سخنان خود یاد آور شد: معرفی تعدادی بازیکن بومی این منطقه به فوتبال سطح اول استان، از اهدافی است که پس از پایان لیگ امیدوارم به آن دست پیدا کرده باشیم.

کد خبر : ۳۱۶۷۵۳