خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتای اردبیل خبر داد:

دستگیری کلاهبردار 15 میلیاردی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۷۵۹

رئیس پلیس فتای استان اردبیل از دستگیری کلاهبردار 15 میلیاردی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرگرد «حافظ شریفی» گفت: به دنبال مراجعه حضوری فردی به پلیس فتا و ارائه شکوائیه ای مبنی بر اینکه کل دارایی و زندگی خود را با سرمایه گذاری پرسود در یک کسب و کار اینترنتی از دست داده؛ بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با اخذ اظهارات شاکی مشخص شد وی دو سال قبل از طریق اینترنت با شخصی که ظاهراً ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور بوده آشنا شده و با تشویق و ترغیب متهم، مبلغ 15 میلیارد ریال به بهانه سرمایه گذاری پرسود در کسب و کار اینترنتی به وی پرداخت کرده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بنا به اظهارات شاکی پرونده، وی فقط در ماه های اول مقادیری سود دریافت کرده و در ماه های بعد نه تنها دیگر سودی از سوی متهم به وی داده نشده بلکه از عودت وجه اصلی نیز خودداری کرده است.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل تصریح کرد: با جمع آوری دلایل و مستندات و نیز تحقیقات گسترده در فضای مجازی، کارآگاهان پلیس فتا کلاهبردار اینترنتی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرگرد « شریفی» با اشاره به انجام بازجویی از کلاهبردار اینترنتی اظهار داشت: این کلاهبردار در بازجویی ها به کلاهبرداری میلیاردی از شاکی اعتراف و تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/
مهدی مرادی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز