خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین اعلام کرد ؛

روند کند اجرای طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۳۱۴

دادستان قزوین گفت: اجرای طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین به کندی پیش می‌رود و نیازمند به یک نگاه ویژه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد قاسمی در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) با عنوان این مطلب افزود: به مناقصه گذاشتن طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) باعث صرف زمان و هزینه‌های زیاد خواهد شد به همین منظور باید در اجرای طرح سرعت و دقت لازم را داشت.

قاسمی اظهار کرد: این طرح نباید تحت تاثیر طرح‌های دیگر قرار بگیرد.

⁩ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در این جلسه گفت: این اداره آمادگی دارد تا سقف تعهدات خود برای اجرای طرح ساماندهی اقدام کند.

پیر مرادی مدیر کل دفتر فنی استانداری هم در این جلسه با اشاره به برنامه و اقدامات مقدماتی در خصوص توسعه آستانه مقدس امامزاده حسین (ع) تصریح کرد: بررسی‌های میدانی برای طرح توسعه انجام شده است.

حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم اظهار کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صداوسیما به منظور فضاسازی لازم برای اجرای طرح ساماندهی می‌تواند موجب تسریع در اجرای طرح و همچنین همکاری اهالی منطقه شود.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار قزوین هم تصریح کرد: در رابطه با موضوع واگذاری زمین در اجرای این طرح باید کار‌های کارشناسی هاانجام شود.

علی فرخزاد با بیان اینکه باید درباره طرح ساماندهی اطلاع رسانی شود، اظهار کرد: دفتر فنی استانداری هم لازم است تا طرح‌های اولیه را بررسی و برنامه ریزی کند.

کارگزار طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) هم از وجود ۹ واحد مسکونی فاقد سند مالکیت در اجرای این طرح خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز