خبرگزاری کار ایران

با حکم خوشنویس؛

ساریجلو رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آبیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۴۵۰

با حکم افشید خوشنویس ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین، حسن ساریجلو تبار به سمت رئیس هیات بدنسازی وپرورش اندام شهرستان آبیک منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم تودیع و معارفه رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان آبیک با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین، مسئول روابط عمومی هیات استان و رئیس اسبق هیات شهرستان آبیک و جمعی از پیشکسوتان و باشگاه داران در اداره ورزش وجوانان آبیک برگزار شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین در این جلسه گفت: کمک به رئیس جدید باید مورد توجه تمامی مسئولان کمیته‌ها قرار بگیرد.

خوشنویس در ادامه اظهار داشت: تمامی مسئولان باید اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق را از طریق رسانه‌ها در خصوص این رشته ورزشی به جامعه انجام دهند همچنین باید با نظارتی دقیق از تخلفات باشگاه جلوگیری کنیم.

رئیس سابق هیات پرورش اندام و بدنسازی شهرستان آبیک نیز در این جلسه گفت: ظرفیت بالایی در رشته پرورش اندام و بدنسازی وجود دارد که رسالت همه ما حفظ سلامتی وتندرستی در جامعه است.

تقی زاده افزود: در طول مدتی که مسئول هیات شهرستان بودم قهرمانان ارزنده ای در سطح بین المللی در رشته پرس سینه و همچنین قهرمانانی در رشته پرورش اندام تقدیم جامعه ورزشی کردیم. قطعا با برنامه‌ای خوب و فعالیت تمامی کمیته‌ها این رشته می‌تواند در استان و کشور نیز بیش از پیش موفق باشد.

حسن ساریجلو تبار رئیس جدید هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در ادامه راه رئیس قبلی و پیروی از سیاست‌های فدراسیون، هیات استان و اداره کل ورزش وجوانان آبیک فعالیت خواهیم کرد و در تلاش هستیم بتوانیم دوره‌های آموزشی و مسابقات مختلفی را در شهرستان برگزار کنیم.

وی افزود: یکی از اهداف ما ترغیب جامعه به سمت رشته بدنسازی و پرورش اندام است، باید پیشکسوتان این رشته تجربه خود را در اختیار هیأت بگذارند. قطعا از آن‌ها استفاده خواهیم کرد و در کنار هم با یک هدف برای توسعه و پیشرفت رشته بدنسازی و پرورش اندام حرکت می کنیم.

در پایان با حکم سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان آبیک تقی زاده به سمت مشاور اداره ورزش وجوانان آبیک منصوب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز