خبرگزاری کار ایران

معاون شهرک های صنعتی اردبیل خبر داد:

پیشرفت ۵۰ درصدی فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۴۳۴

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از پیشرفت ۵۰ درصدی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل خبر داد و گفت: این فاز جدید قابلیت تصفیه ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب فاضلاب را در طول شبانه روز خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا, روح اله برادران حیدری ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی فاز دوم فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل که با حضور اصحاب رسانه انجام شد, عنوان کرد: عملیات اجرایی مدول اول تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در سال ۸۸ آغاز شد و به بهره برداری رسیده و مورد استفاده است.

وی افزود: با بازگشت کارخانجات و واحدهای راکد صنعتی به چرخه فعالیت در صدد احداث مدول دوم فاضلاب این شهرک برآمدیم که عملیات ابنیه آن از شهریورماه سالجاری آغاز شده است.

پیشرفت ۵۰ درصدی فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه اکثر استان‌ها از منابع دولتی برای تامین اعتبار تصفیه خانه های شهرک های صنعتی استفاده می کنند, اذعان کرد: بخش ابنیه این تصفیه خانه را از محل منابع داخلی تامین کردیم.

برادران حیدری از افتتاح مدول دوم این تصفیه خانه در سال آتی خبر داد و افزود: فاز اول این تصفیه خانه ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز قابلیت تصفیه پساب و فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل را دارا می باشد و فاز دوم آن نیز قادر خواهد بود به همین میزان عملیات تصفیه فاضلاب را انجام دهد.

وی از پیشرفت ۵۰ درصدی مدول دوم این تصفیه خانه خبر داد و گفت: برای تامین تجهیزات الکترومکانیکال فاز دوم این تصفیه حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار لازم داریم که امیدواریم از محل اعتبارات داخلی و همچنین با حمایت دستگاه های مرتبط این پروژه مهم به ایستگاه بهره برداری برسد.

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: در صورتی که واحدهای صنعتی این شهرک با تمام توان فعالیت کنند و واحدهای راکد نیز تماما به چرخه فعالیت بازگردند نیازمند احداث مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب خواهیم بود.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز