خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری:

قزوین آماده استقبال از نوروز می‌شود/ نصب بیش از 60 المان نوروزی در سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۱۴

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اعمال برنامه‌ریزی‌های دقیق اقدام به آماده سازی فضاهای شهری قزوین برای استقبال از نوروز 1400 کرده است.

داریوش قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین، در خصوص اجرای عملیات آماده‌سازی شهر قزوین برای استقبال از نوروز اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نصب 3 هفت سین در سه نقطه شهر از جمله سبزه میدان، میدان مینودر و مقابل عمارت شهرداری است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ادامه داد: امسال هم مانند سال‌های گذشته هفت سین های زیبای دیواری در محلات مختلف سطح شهر نصب خواهد شد. نصب این هفت سین‌ها هر سال موجب استقبال ساکنان محلات و جلب رضایت  شهروندان می شود.

قاسمی بیان کرد: در آستانه نوروز 1400 فضاسازی میدان مینودر نیز در دستور کار قرار گرفته است، نورپردازی، نصب المان 1400، نصب هفت سین، نورآرایی و آذین بندی از جمله اقداماتی است که در این میدان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در سبزه میدان نیز طاق نصرت، المان القاب امام زمان(عج) به مناسبت نیمه شعبان، سازه های نوری شهری، نصب هفت سین و ... نصب خواهد شد.

به گفته این مسئول، نورآرایی میادین و محورهای سطح شهر، نصب پرچم هایی با متن (اللهم عجل لولیک الفرج) به مناسبت ولادت امام زمان(عج) و طرح و رنگ های بهاری نیز صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری خاطرنشان کرد: نصب بیش از 20 هزار متر ریسه الوان در سطح شهر، فضاسازی نواحی منفصل شهری، طراحی، چاپ و نصب بنر با موضوعات بهار و اختصاص سازه های تبلیغات محیطی به این موضوع، برگزاری جشنواره نقاشی دیواری و ... را می توان از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در آستانه بهار 1400 برشمرد.

قاسمی اضافه کرد: برگزاری نخستین جشنواره نقاشی کودک با عنوان" شهر از نگاه کودک" نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که سازمان زیباسازی برای نوروز 1400 تدارک دیده است.

وی با بیان این مطلب که بیش از 60 المان نوروزی در سطح شهر نصب شده، اظافه کرد: همچنین 38 تخم مرغ رنگی رنگ آمیزی و در سطح شهر جانمایی شده است و 12 سازه نوری در نقاط مختلف سطح شهر نصب و جانمایی خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: المان 1400 که در میدان مینودر نصب خواهد شد به شکل متفاوت با متریال ویژه به ارتفاع 6 متر ساخته شده که جلوه ویژه ای در شب خواهد داشت و زیبایی میدان مینودر را در بهار 1400 دوچندان می کند. 

قاسمی در پایان عنوان کرد: اجرای نقاشی دیواری با موضوع آثار تاریخی در سبزه میدان، نورآرایی و نقاشی دیواری مسجد حضرت علی اکبر(ع) در خیابان سلامگاه، تن پوش های بهاری درختان در میدان ارتش نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز