خبرگزاری کار ایران

به مناسبت۲۹ اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت انحام شد؛

افتتاح دو جایگاه جدید پمپ بنزین در البرز با مشارکت بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۶۱

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه البرز گفت: با راه‌اندازی دو جایگاه شهید شهرکی و خان اوغلان، ضمن اشتغال مستقیم ۱۸ نفر، شمار جایگاه‌های عرضه بنزین، گازوئیل و سی‌ان‌جی در استان البرز به ۱۰۸ باب رسید.

 به گزارش ایلنا از البرز ،فهیمه قلندرزاده اظهار داشت : دو جایگاه عرضه بنزین با مشارکت بخش خصوصی احداث شده  که در مجموع شامل ۵ سکو ،۱۲ تلمبه و ۲۳ نازل عرضه بنزین است.

وی تأکید کرد: این دو جایگاه تازه‌ تأسیس با نام‌های "شهید شهرکی" و "خان اوغلان" که به مناسبت۲۹ اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت راه اندازی شده اند به ترتیب به مساحت یک هزار مترمربع و دومین جایگاه در زمینی به مساحت ۳۰۴هزارو ۵۰۰ مترمربع و جمعا با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل ۱۲۰ میلیارد ریال (بدون احتساب هزینه زمین) واقع در کرج ،کمالشهر، خیابان شهید بهشتی و همچنین بلوار موذن، جاده محمود آباد بلوار انرژی هسته ای احداث شده اند.
سرپرست روابط عمومی منطقه البرز اشاره کرد: این پروژه از جمله طرح‌های اشتغال‌زایی است که با ساخت آن ۱۸ نفر به‌طور مستقیم مشغول به کار شده‌اند و از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه‌ها، توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی خودروها، کاهش صف انتظار سوخت‌گیری در هسته مرکزی شهر کرج و استفاده از توان بخش خصوصی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز