خبرگزاری کار ایران

در مشهد صورت گرفت؛

پخت ۴۳۵ هزار پرس غذای گرم با مشارکت موقوفات در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۲۹۶

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: در ماه مبارک رمضان با همکاری خیرین، ۴۳۵ هزار پرس غذای گرم با رعایت شیوه های نامه بهداشتی پخته شد و در بسته بندی های بیرون بر بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت الاسلام صفر پور در تشریح برنامه های اوقاف ناحیه یک مشهد در ماه مبارک رمضان، گفت: اداره اوقاف ناحیه یک مشهد با مشارکت خیرین و عوائد موقوفات، روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم در ۱۹ آشپزخانه حاشیه شهر با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی پخت می کند و به صورت غذای بیرون بر بین نیازمندان توزیع می کند.

وی افزود: در طرح نان حاج رضوان، به ۵۰۰ خانوار نیازمند کارت نان یک میلیون ریالی اهدا می شود.

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد تصریح کرد: ۷ هزار روغن خوراکی یک لیتری به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و  جامعه هدف توزیع شد.

صفرپور گفت: ۱۷۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل موقوفات تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شد.

وی افزود: ۲۰ هزار بطری آب معدنی نیز در شب های قدر بین شرکت کنندگان این مراسم توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد اظهار کرد: از محل موقوفات مرتبط به ۴۰ مسجد در سطح شهر مشهد جهت برپایی مراسم جزء خوانی و ترتیل خوانی کمک شد.

صفرپور اظهار کرد: اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن کریم در بخش رضویه با عنوان آیه های ولایت از دیگر برنامه ناحیه یک در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز