خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق اردبیل به ایلنا خبر داد؛

استفاده غیرمجاز از رمز ارزها عامل خاموشی‌های اخیر / کشف بیش از یک هزار و 400 دستگاه رمز ارز دیجیتال در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۶۵۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروری برق استان اردبیل علت خاموشی های اخیر را استفاده غیرقانونی مردم از دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال دانست و گفت: تاکنون هیچ مجوزی در زمینه استفاده از دستگاه‌های رمز ارز در استان صادر نشده است.

حسین قدیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به علت خاموشی های اخیر در استان اردبیل عنوان کرد: یکی از معضلاتی که از سال گذشته نقش مهمی در خاموشی‌های مناطق مختلف در استان داشته، استفاده غیرقانونی از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط افراد سودجو بوده است.

وی افزود: استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال باعث آسیب رساندن به اموال عمومی وتضییع حقوق سایر مشترکان می شود و به ناچار منجر به اعمال مدیریت اضطراری بار ناشی از کمبود می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: شروع زود هنگام گرما و استفاده از وسایل سرمایشی و کمبود برق ناشی از کاهش تولید نیروگاه های برق _ آبی کشور نیز از عوامل کمبود برق می باشد.

قدیمی تصریح کرد: طبق بررسی های بعمل آمده و استعلامات صورت گرفته از سازمان صمت استان تاکنون هیچ مجوزی در راستای استفاده شهروندان از دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال(بیت کوین) صادر نشده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از کاهش ۳.۲ مگاواتی توان مصرفی شبکه با ورود دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در استان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 429 دستگاه رمز ارز غیر مجاز در استان جمع آوری شده و با متخلفان برخوردهای قانونی و بازدارنده انجام می شود.

وی گفت: باید در توزیع برق مدیریت و حداکثر صرفه جویی مصرف از سوی همه مشترکین صورت بگیرد تا مشکل برطرف شود، همچنین برنامه خاموشی ها تا زمان رفع کمبود بصورت روزانه در فضای مجازی و سایت شرکت توزیع نیروی برق بارگذاری می شود تا احتمال وارد آمدن خسارت به دستگاه های برقی خانگی و صنعتی و تجاری کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تاکید کرد: از مردم  استان  درخواست می شود درصورت مشاهده موارد استفاده از دستگاه های ارز دیجیتال در نقاط مختلف شهر مراتب را به شماره ۱۲۱ مرکز اتفاقات و فوریت های برق،  تلفن ثابت ۰۴۵۳۳۷۴۱۶۱۶ و شماره پیامکی  ۱۰۰۰۴۵۱۰۰۰۱۲۱ و همچنین از طریق اپلیکیشن برق من اطلاع دهند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز