خبرگزاری کار ایران

نتایج قطعی شمارش آرای شوراهای مناطق شهری تایباد مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۲۲۳

فرماندار تایباد نتایج قطعی شمارش آرا در ششمین دوره انتخابات شوراهای مناطق شهری این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سیاح در این باره گفت: در انتخابات شورای شهر تایباد از مجموع ۱۵ هزار و ۸۲۶ رای صحیح اخذ شده، محمد خدادادی با پنج هزار و ۵۹۳ رای، یوسف یوسفی با پنج هزار و ۶۳ رای، حسن دلیریان با چهار هزار و ۳۱۳ رای، محمد دادمحمدی با چهار هزار و ۹۳ رای، آیدا عصمتی با سه هزار و ۴۰۸ رای، ذکریا طغانی با ۲ هزار و ۸۹۱ رای و قاسم غلامرضاپور با ۲ هزار و ۸۹۱ رای به ششمین شورای شهر تایباد راه یافتند.

وی افزود: حسن نطاق با ۲ هزار و ۳۹۷ رای، شیراحمد جهانی با ۲ هزار و ۳۳۵ رای و علی آگاه با ۲ هزار ۱۰۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر تایباد انتخاب شدند.

فرماندار تایباد ادامه داد: در انتخابات شهر کاریز نیز از مجموع ۲ هزار و ۸۷۶ رای صحیح ماخوذه غلامرضا عبداللهی با هزار و ۸۷۶ رای، جبار درمحمدی با هزار و ۲۷۵ رای، حسین محمدی با هزار و ۱۹۴ رای و خداداد نوراللهی با هزار و ۱۶۳ رای به دوره ششم شورای اسلامی این شهر راه یافتند.

وی گفت: سبحان عصمتی با ۶۹۵ رای، صدیق شیخ جامی با ۶۶۵ رای و ستار شجاعی با ۳۹۲ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر کاریز تایباد مشخص شدند.

سیاح افزود: در انتخابات ششمین دوره شورای شهر مشهدریزه هم از مجموع سه هزار و ۹۹۸ رای ماخوذه رحیم حکیمی با هزار و ۵۱۶ رای، سعید مومن زاده با هزار و ۴۷۹ رای، حسین ادریسی با هزار و ۳۱۸ رای، احسان محمودی با هزار و ۲۸۶ رای و سعید حسنی با هزار و ۲۶۸ رای به شورای این شهر راه یافتند.

وی ادامه داد: مجید خرمی با هزار و ۲۲۷ رای، محمدیوسف یوسفی با هزار و ۲۲۶ رای و احسان متولی زاده با هزار و ۲۱۲ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر مشهدریزه انتخاب شدند.

فرماندار تایباد گفت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۸۷ هزار و ۵۶۰ نفر در شهرستان تایباد واجد شرایط رای دهی بودند.

وی افزود: میزان مشارکت مردم شیعه و اهل تسنن این شهرستان مرزی در انتخابات ۲۸ خرداد بیش از ۵۴ درصد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز