خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان مطرح کرد:

فک پلمب اداره ورزش با مصوبه شورای تامین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۱۲۶

فرماندار کاشان گفت: اداره دولتی ورزش وجوانان کاشان که با رای قضایی پلمب شده بود با تعامل مسئولان شهرستان و استان بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی اظهار داشت: شنبه دوم مرداد ماه، اداره دولتی ورزش وجوانان در نتیجه عدم پیگیری و کوتاهی رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان و مسئولان ورزشی  استان از سوی اداره اوقاف شهرستان پلمپ شد.

وی تاکید کرد: اختلافات پیش آمده میان اوقاف و اداره ورزش و جوانان می توانست خیلی زودتر حل شود و امیدواریم در آینده شاهد چنین رویدادهایی در کاشان نباشیم.

وی افزود: مادامی که پرونده یک اختلاف در محاکم قضایی مطرح شد به این معناست که گفتگو ها و مذاکرات مفید و سازنده نبوده و طرفین تنها راه برای برون رفت از بن بست به وجود آمده را قضاوت و صدور رای قاضی دادگستری می دانند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان همزمانی پلمب اداره ورزش و جوانان با رویداد و مسابقات المپیک را ناخواسته و ناراحت کننده برای ورزشکاران کاشانی دانست و یادآور شد: تمکین  به قانون  و اجرای آن مهمترین وظیفه یک دستگاه دولتی و اجرایی است؛ آن هم زمانی که بارها ابلاغ رای توسط دستگاه قضایی و نهاد شاکی به  مدیر مجموعه رسیده باشد.

مرتضایی در خصوص ادامه حضور اداره ورزش وجوانان کاشان در ساختمان  محل فعلی که عرصه آن متعلق به اوقاف و امور خیریه شهرستان است تصریح کرد: علیرغم پیگیری های چندماهه فرمانداری و تذکرات مکرر و شفاهی به رییس اداره ورزش و جوانان نسبت به رفع مشکلات و اختلافات با نهاد مربوطه نه تنها اقدام موثری صورت نگرفت بلکه واگذاری و تخلیه مکان استیجاری هم با تعلل وتاخیر گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تاکید کرد: طبق رایزنی های صورت گرفته با فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان، حجه السلام بلک مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین  محمد طباطبایی  مدیر اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان مقرر شد تا زمان حل اختلافات اجرای حکم دادگستری به تعویق  افتاده و بازگشایی مجدد اداره  ورزش و جوانان شهرستان کاشان با مصوبه شورای تامین صورت پذیرد.

مرتضایی فک پلمب اداره ورزش و جوانان کاشان را نتیجه پیگیری و مساعدت امام جمعه کاشان، نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای تامین شهرستان دانست و گفت: تعامل مسئولان‌ استانی به ویژه استاندار برای حل مشکل پیش آمده قابل چشم پوشی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز