خبرگزاری کار ایران

با دخالت دستگاه قضایی؛

بیمارستان امام خمینی (ره) استان البرز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۱۲۸

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز در مراسم آغاز به کار بیمارستان امام خمینی کرج گفت: تمام کارکنان این مرکز درمانی در بیمارستان حضور خواهند داشت و طبق قولی که نماینده بنیاد شهید ارائه کرده است، مقرر شد از امروز ارائه خدمت به بیماران کرونایی در استان البرز با توجه به وضعیت بیماری، صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب استان البرز در این مراسم اظهار داشت: بعد از مدت زمان طولانی و فراز و نشیب‌هایی که در اداره و مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) به وجود آمده بود، در دو سال گذشته با طی مراحل حقوقی و قانونی توسط دادگستری استان مشکلات برطرف شد.

وی افزود: با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران، خلع ید شخصی که اداره بیمارستان در اختیار او بود با طی مراحل قانونی انجام شد.

مددی تصریح کرد: با تلاش‌هایی که از طرف دستگاه قضایی استان انجام گرفت مقرر شد تا مدیریت بیمارستان به بنیاد شهید و امور ایثارگران و مالکین اصلی این بیمارستان واگذار شود و انتظار داریم افتتاح بیمارستان، منشا خدمت برای مردم خوب استان البرز باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز همچنین با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران درباره واگذاری بیمارستان امام خمینی به بنیاد شهید، گفت: در جلسه قرارگاه کرونا روز شنبه مورخ ۱۶ مرداد در بحث مدیریت بیمارستان تصمیم گیری شد که بنیاد شهید عهده دار مدیریت بیمارستان شود.

وی ادامه داد: امروز در محل دادگستری استان البرز با صورت‌جلسه‌ای که میان مدیران و مالکین بیمارستان تنظیم شد این تغییر و تحول مدیریتی صورت گرفت و ما امروز در این بیمارستان حضور داریم تا بیمارستان با حضور مدیران جدید اداره و فعال شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز تاکید کرد: تمام کارکنان بیمارستان از امروز در بیمارستان حضور خواهند داشت و طبق قولی که نماینده بنیاد شهید ارائه کرده است، مقرر شد از امروز ارائه خدمت به بیماران کرونایی در استان البرز با توجه به وضعیت بیماری، صورت گیرد و همچنین دادستانی و دستگاه قضایی در کنار مدیران بیمارستان به رفع مشکلات کمک خواهند کرد.

مددی تصریح کرد: از سویی دیگر حقوق و مطالبات کارکنان در یک بازه زمانی یک ماهه تعیین تکلیف می‌شود و ما شاهد بهره برداری کامل از این بیمارستان که مزین به نام حضرت امام (ره) است و ارایه خدمات مطلوب به مردم، خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: این بیمارستان ظرفیت ۲۵۵ تخت را دارد که امروز ۱۰۰ تخت فعال دارد و با همت بنیاد شهید تمامی تخت‌ها فعال می‌شود و امیدواریم شاهد فعال بودن ظرفیت کامل بیمارستان باشیم.

وی تاکید کرد: انتظار داریم در یک ماه آینده ظرفیت کاملی را در بیمارستان و ارایه خدمات به مردم شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز