خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۶۹

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر کرمانشاه روز یکشنبه با حضور «فضل الله رنجبر» فرماندار در سراسری جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با قدردانی از حضور 9 عضو منتخب شورا در این جلسه، گفت: وقفه ایجاد شده در برگزاری مراسم تحلیف مربوط به اعلام رد صلاحیت دو عضو منتخب از سوی هیات مرکزی نظارت است.

وی افزود: ما هم راضی به این وقفه نبودیم، اما موضوع در اختیار استان نبود و موضوعی است که در سطح ملی و کشوری مطرح شده و ما هم تابع هستیم.

وی گفت: با رفع این مشکل و اضافه شدن دو عضو دیگر به جمع شورا، یک شورای یازده نفره قوی در کرمانشاه مشغول به کار شود.

وی با تاکید بر لزوم همدلی اعضای شورا گفت: کرمانشاه سختی های بسیاری از هشت سال جنگ تحمیلی گرفته تا مشکلات بیکاری و ... متحمل شده و نیاز دارد با حضور مسئولین دلسوز کارهای بزرگی در شهر صورت گیرد.

فرماندار کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه امتحان خود را در هشت سال جنگ تحمیلی پس دادند و لیاقت بهترین خدمات را دارند و امیدواریم شورای شهر جدید کمر همت و خدمت به مردم این شهر را ببندند.

وی تضارب آرا و افکار را فلسفه وجودی هر شورا دانست و افزود: تضارب آرا برای پیشبرد امور شهر الزامی است، اما باید سعی کنیم برای منافع شهر و مردم این اختلاف دیدگاه ها را کنار گذاشته و بهترین تصمیم را با نظر اکثریت بگیریم.

وی افزود: اعضای شورا باید بدانند که نماینده یک میلیون نفر هستند و بار مسئولیت سنگینی بر روی دوش آنها است.

رنجبر گفت: شورای شهر، شورای شهرداری نیست و تمام امور شهر در تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... به آنها مربوط است.

فرماندار کرمانشاه افزود: توقع ما این است که اعضا شورا در تمام جلسات ادارات حضور پررنگ داشته و در جریان تمام امورات شهر قرار گیرند.

رنجبر با بیان اینکه روش های گذشته دیگر قابل قبول نیست، تاکید کرد: شورای شهر جدید باید با روش جدید امورات شهر را پیگیری کند.

وی افزود: عملکرد شورای شهر کرمانشاه برای تمام شوراهای استان یک الگو است و اعضای این شورا باید از هرگونه فرصت سوزی اجتناب کنند.

رنجبر گفت: امروز با حضور ۹ منتخب مراسم تحلیف برگزار می‌شود و وضعیت دو عضو منتخب دیگر هم به زودی تعیین تکلیف می شود.

فرماندار کرمانشاه بار دیگر تاکید کرد: هیچ خدشه ای بر انتخابات وارد نیست و تنها بحث رد صلاحیت دو عضو منتخب از سوی هیات مرکز نظارت مطرح شده است.

در ادامه ۹ عضو منتخب در برابر کلام الله مجید سوگند یاد کردند که از هیچ خدمتی برای شهر و مردم فروگذار نکنند.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر «کامران ملکی»، «سید احسان احسانی»، «سید پیمان موسوی»، «احسان حیدریان»، «سید حجت‌الله موسوی اجاق»، «رسول آزادی»، «هاشم درویشی»، «سالار احمدزاده»، «پوریا فخری»، «سید میثم موسوی اجاق» و «کامبیز غلامی» به عنوان ۱۱ منتخب اصلی شهر کرمانشاه برگزیده شدند.

در این انتخابات «خسرو زرافشانی»، «علی فتاحی طهنه»، «حیدر حیدری»، «طیب حیدری»، «شهریار نعمت»، «فردین امیری» و «هوشنگ عندلیب» نیز به عنوان هفت عضو علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز