خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای استان عنوان کرد:

آمادگی برای افزایش دو برابری ظرفیت تزریق واکسن کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۹۴۹

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: درحال حاضر در استان قزوین روزانه 10 هزار دوز واکسن کرونا قابل تزریق است که باتوجه به اعلام گروه‌های سنی جدید طی روزهای آینده برای دو برابر شدن این میزان آمادگی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اشاره به مراکز تزریق واکسن کرونا در استان گفت: درحال حاضر در استان قزوین روزانه 10 هزار دوز واکسن کرونا قابل تزریق است که باتوجه به اعلام گروه‌های سنی جدید طی روزهای آینده برای دو برابر شدن این میزان  آمادگی وجود دارد و می‌توان روزانه 20 هزار دوز واکسن تزریق کرد.

جانشین ستاد کرونای استان ادامه داد: باتوجه به اینکه در رویکرد دولت به افزایش تولید و واردات واکسیناسیون توجه شده در استان نیز با همکاری ستاد کرونا، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و هلال احمر مراکز تزریق واکسن آماده افزایش ظرفیت هستند و جانمایی و تامین نیروهای لازم پیش بینی شده است؛ ضمن اینکه بزودی یک مرکز تجمیعی نیز با همکاری سپاه راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش واردات و توولید واکسن در سطح ملی عنوان کرد: پیش بینی می‎‌شود روند تزریق واکسن کرونا در روزهای آینده سرعت بیشتری داشته باشد.

حبیبی در پایان با بیان اینکه اصناف در محدودیت‌های کرونایی همکاری قابل توجهی  داشتند گفت: ضمن تقدیر از اصناف همچنان همکاری مردم و مشارکت عمومی برای خروج از وضعیت کنونی ضرورت دارد و برگزاری انواع مراسمات و تجمعات نیز ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز