خبرگزاری کار ایران

با همکاری دستگاه قضایی انجام شد؛

مقابله با 269 مورد ساخت‌ و‌ ساز غیرمجاز در استان اردبیل / 278 تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز قلع‌و‌قمع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۷۹

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۶۹ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در استان طی ۵ ماه گذشته شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش ایلنا، علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین عنوان کرد: گشت های راهداری و ترابری به طور مستمر و شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان حضوری فعال دارند و با هر فردی که قصد تجاوز به راه و حریم آن را داشته باشد به شدت برابر مقررات برخوردهای لازم انجام می شود.

وی با قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی تصریح کرد: ۲۶۹ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در استان طی ۵ ماه گذشته شناسائی، توقف و قلع و قمع شد. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از این میزان ۱۱۱ مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به ۱۳۲ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۲۶ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در مدت یاد شده قلع و قمع شده است.

صبحی خاطرنشان کرد: در ۵ ماه گذشته ۲۷۸ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راه های استان اردبیل افزود: در مدت یاد شده ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر حریم راه تسطیح، ۲۱ هزار و ۴۰۰ مترمکعب ریزش برداری، تعمیر تنقیه و لایروبی ۸۰۰ دستگاه پل و ابنیه فنی، ۴۷ هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله محورها، زهکشی و دریواسیون ۱۱ هزار مترمکعب پل های بزرگ و هم چنین حدود ۱۱۳ هزار مترمکعب خاک برداری و اصلاح پیچ ها انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز