خبرگزاری کار ایران

شهردار مطرح کرد:

عملیات اجرای احداث پارک سه منظوره در شهر خور لارستان /ساماندهی رودخانه‌های فصلی شهر مطالبه جدی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۵۳

شهردار خور لارستان گفت: تا پیش از شروع فعالیت دوره پنجم شورا نیمی از معابر و خیابان‌های شهر خور خاکی بود و هیچ گونه زیباسازی و توسعه شهری که در شهر برای مردم قابل ملموس باشد انجام نشده بود.

به گزارش ایلنا، مهدی حلیمی در نشست خبری با خبرنگاران از الحاق حدود ۹۳ هزار مترمربع در قالب دو شهرک جمال آباد و حسین آباد که سال‌ها به دلیل برخی مشکلات قانونی امکان ارائه خدمت در پایین‌ترین سطح حتی جمع آوری زباله را هم نداشتند به محدوده این شهر خبر داد.

وی ادامه داد: طرح‌های هادی این شهرک‌ها خارج از محدوده بود که با همکاری مجموعه استانداری فارس و برخی مراجع ذیصلاح با الحاق به محدوده شهر خور مشکلات و خواسته مغفول مانده سالیان متمادی این مناطق حل شد.

شهردار خور این مهم را یکی از اقدامات و کار‌های زیربنایی از سوی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره شورای پنجم عنوان کرد و افزود: توسعه فضا‌ها و افزایش و زیباسازی شهری، ایجاد فرصت‌های بزرگ سرمایه گذاری و منابع درآمدی پایدار با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای شهرداری و همچنین ارتقای رفاه شهروندان و تکیه بر کار‌های زیربنایی با رعایت اصول فنی شهرسازی از مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای این شهر در دوره جدید است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث پارک‌های بانوان، کودک و مسافر آغاز شده و برای تکمیل آن به اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال نیاز است، ادامه داد: سه پارک به میزان بیش از ۹ هکتار در سطح شهر خور که این پارک‌ها شامل یک پارک بانوان به میزان حدود یک هکتار و دو پارک چهار هکتاری کودک و مسافر با تمامی امکانات و تجهیزات لازم تفریحی با مشارکت و همکاری خیرین در حال اجرا است.

حلیمی اضافه کرد: تاکنون برای اجرای پارک کودک حدود ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز به اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

ساماندهی رودخانه‌های فصلی شهر یکی مطالبات و خواسته‌های جدی مردم

یونس قانع رئیس شورای شهر خور نیز با بیان اینکه کار‌ها و اقدامات انجام شده در این شهر ظرف سال‌های گذشته برای مردم قابل ملموس و مشهود بوده است تصریح کرد: ساماندهی رودخانه‌های فصلی شهر یکی مطالبات و خواسته‌های جدی مردم در طول سالیان متمادی بود که در دوره پنجم و با تدبیر و تلاش شهردار خور انجام شد.

حلیمی شهردار خور لارستان در دوره ششم نیز با اعتماد مجدد اعضای شورای شهر خور به عنوان شهردار این شهر معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز