خبرگزاری کار ایران

ایلنا از اردبیل گزارش می‌دهد؛

گلایه برخی شهروندان اردبیل از قطعی 8 ساعته آب شرب منازل/ ترکیدگی روزانه لوله‌های آب شهرک کشاورز و بی‌تفاوتی مسئولان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۴۷

مدتی است قطعی مکرر آب به علت جاگذاری سطحی لوله‌ها در شهرک کشاورز اردبیل باعث دردسر مردم منطقه شده و تاکنون هیچ مسئولی هم در فکر حل مشکل نیست؛ این در حالی است که با آغاز فصل سرما و یخ زدگی لوله ها، مشکلات دو چندان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساکنان شهرک کشاورز  در مجاورت منطقه گردشگری شورابیل و شهرک مخابرات اردبیل گلایه های بسیاری از کیفیت پایین آب شرب و همچنین قطعی های مکرر آب دارند اما مدت‌ها است صدایشان به جایی نمی‌رسد.

بنا بر اظهارات ساکنان این شهرک، مشکلات آب شرب محدود به روزهای اخیر نبوده و مدت‌ها است‌ گریبانگیر آنان شده، آسایش را از مردم گرفته و نگرانی هایی را در باره سلامت خانواده ها به دنبال داشته است.

گلایه برخی شهروندان اردبیل از قطعی 8 ساعته آب شرب منازل/ ترکیدگی روزانه لوله‌های آب شهرک کشاورز  و بی‌تفاوتی مسئولان

شهرام بذلیان یکی از ساکنان این شهرک در گفت و گو با خبرنگار ایلنا چنین می‌گوید: با توجه به اینکه مشکلات موجود بارها به مسئولان ذیربط اطلاع داده شده، تاکنون اقدام خاصی در این رابطه انجام نشده است.

وی افزود: ضعیف بودن زیر ساخت‌ها و عدم کارشناسی دقیق  باعث شده ترکیدگی لوله‌ها به صورت روزانه منجر به قطعی آب شود. چرا که این لوله‌ها به صورت سطحی جاگذاری شده و عمق آن استاندارد نیست. این مشکلات باعث شده مشکلاتی در عبور و مرور شهروندان نیز ایجاد شود.

گلایه برخی شهروندان اردبیل از قطعی 8 ساعته آب شرب منازل/ ترکیدگی روزانه لوله‌های آب شهرک کشاورز  و بی‌تفاوتی مسئولان

توحید قربانی از ساکنان این شهرک نیز با گلایه شدید از عملکرد شرکت آب و فاضلاب گفت: چندین بار به آبفای اردبیل گزارش داده ایم اما این مشکلات پایانی نداشته و گوش شنوایی برای رفع مشکلات مردم وجود ندارد.

این شهروند به خبرنگار ایلنا گفت: وضعیت به شکلی است که در روز گذشته، از ساعت 10 صبح تا 6 عصر آب این شهرک قطع بود.

حسین جهانی از ساکنان این شهرک نیز می‌گوید: با وضعیت موجود و قطعی بدون برنامه و روزانه آب در شرایط کرونایی سلامت شهروندان تهدید می شود؛ متاسفانه هیچ مسئولی حتی وعده تعویض یا اصلاح لوله های این شهرک را نمی دهد. 

این شهروند اذعان کرد: ماشین بیل مکانیکی دائما در این شهرک استقرار دارد و بلافاصله پس از حفر محل ترکیدگی به محل دیگری اعزام می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بارها مشکلات‌مان را به اداره مرتبط با موضوع گزارش کرده ایم تنها راه باقی مانده توجه ویژه امام جمعه اردبیل و دادستان مرکز استان به این موضوع است تا مطالبه اصلی شهرک نشینان که تعویض لوله‌ها و جای‌گذاری استاندارد آن و ارتقای کیفیت آب است بدون اتلاف وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

فصل سرما در راه است و با توجه به اینکه دمای هوا در زمستان به 20- درجه نیز می‌رسد قطعا ترکیدگی آب به دلیل سطحی بودن جای گذاری لوله‌ها و یخ زدگی آن، بیشتر خواهد بود؛ لذا ضرورت دارد تا فصل کاری تمام نشده اقدامی اساسی در این شهرک انجام شود.

گزارش: رشید عبدالحسینی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز