خبرگزاری کار ایران

بیمارستان لقمان حکیم سرخس ارتقاء یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۱۸

رئیس شبکه بهداشت درمان سرخس از ارتقای بیمارستان لقمان حکیم شهرستان به درجه یک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا سالاری با اشاره به حضور هیئت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی استان و بررسی وضعیت بیمارستان لقمان گفت: به لطف همکاری همه دستگاه‌ها توانستیم در بحرانی‌ترین زمان شیوع بیماری کووید 19 بیمارستان سرخس را تجهیز کنیم و بخش بزرگی از بیماران را که به مشهد عزیمت می کردند کاهش دهیم .

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیمارستان لقمان حکیم به دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن با برند روز تجهیز شده افزود: با تلاش های انجام شده بزودی دستگاه اتوآنالایزر که جهت انجام آزمایش های حاد و... بکار می رود و می تواند پاسخ آزمایش را به روز و ساعت کاهش دهد آماده بهره برداری می شود.

رئیس شبکه بهداشت درمان سرخس با اظهار اینکه وضعیت شهرستان قرمز است تاکید کرد: انجام آزمایش کرونا همه روزه در محل درمانگاه (زایشگاه سابق) به صورت رایگان در حال انجام است و از شهروندان تقاضا داریم چنانچه آزمایش آنان مثبت و یا آثار بیماری را مشاهده می کنند سریعا به بیمارستان مراجعه کنند.  

سالاری از واکسیناسیون ۳۵ درصدی مردم شهرستان خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون ۵ هزار دز واکسن در اختیار داریم و متولدین ۶۳،۶۴ و ۶۵ به همراه همه گروه های اداری که قبلا دز اول را دریافت کردند می توانند به مراکز ترزیق واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز