خبرگزاری کار ایران

خزایی به ایلنا خبر داد:

کسب حداکثر آراء نظام مهندسی خراسان رضوی توسط لیست دانشگاه جامع خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۳۷

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی مرکز خانه کارگر مشهد گفت: در انتخابات مهر ۱۴۰۰ نظام مهندسی استان، لیست مورد حمایت این دانشگاه توانست حداکثر آرا را کسب کند.

محمدحسین خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر از سال ۸۳ در زمینه فنی و مهندسی تاسیس شد و توانسته سهم بسزایی در صنعت ساختمان در رابطه با تربیت نیروهای انسانی  فعالیت  داشته باشد و همچنین توانسته است در حوزه های صنعت ساختمان، کارهای پژوهشی و ارایه مقالات و ایده های علمی نقش چشمگیری داشته باشد.

او افزود: این مرکز در حوزه تخصصی عمران و مکانیک و برق ساختمان بیش از ١۵ هزار نفر مهندس تربیت و تحویل انجمن های ساختمانی و نظام مهندسی داده است و با تخصص علمی و پژوهش های مکرر و شناخت افراد متخصص توانسته چند دوره در انتخابات نظام مهندسی حضور فعال داشته باشد که در انتخابات مهر ۱۴۰۰  لیست مورد حمایت دانشگاه توانست حداکثر آرا را کسب کند.

خزایی ادامه داد: ضمن تبریک به افراد شایسته ای که در این انتخابات پیروز شده اند و تشکر از هیات مدیره قبلی که فعالیت داشته اند آرزوی پیروزی و موفقیت برای منتخبین نظام مهندسی را داریم انتظار می‌رود از هیات مدیره منتخب با حساسیت زیاد در حوزه های ساختمانی و نظارتی قدم برداشته و همکاری جدی با دانشگاه ها و حوزه های پژوهشی در این دوره  پیش رو داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز