خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد:

شهردار، توسعه محلات را در اولویت قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۷۲۵

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: از شهردار مرکز استان تقاضا داریم توجه به همه محلات و توسعه آنها را در اولویت کاری خود قرار دهد و فرآیند توسعه، عمران و ارائه خدمات به این محلات به صورت متوازن برنامه ریزی شود.

به گزارش ایلنا از لرستان، مجید دریکوند در بازدید از پروژه بام خاطره ها و پارک اسد آبادی اظهار کرد: پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری روند مثبتی را طی می کنند، با توجه به تخصص و روحیه عمرانی شهردار خرم آباد، پروژه های تاثیرگذاری در خرم آباد در دست اقدام است و طی چند ماه آینده برخی از این پروژه ها افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: بام خاطره ها (پشت بازار ) یک اقدام بسیار ارزشمند و ماندگار است، که این پروژه بزرگ برای تکمیل نیازمند حمایت های استاندار لرستان است.

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد افزود: پروژه پارک اسد آبادی هم طرح  بسیار خوبی است که ایجاد این طرح قطعا رضایت اهالی اسدآبادی را به همراه خواهد داشت.

دریکوند خاطر نشان کرد: به رغم تنگنا های مالی شهرداری، عملکرد تیم مدیریت شهری در همین زمان کوتاه رضایت بخش است،  باید واقع بینانه و بر اساس داشته های موجود، شرایط شهرداری را مورد تحلیل و قضاوت قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز