خبرگزاری کار ایران

۱۰۵ واحد راکد شهرک های صنعتی خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۴۸

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: کلینیک صنعت در سال گذشته با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه امام رضا(ع) موفق به بازگرداندن ۱۰۵ واحد صنعتی راکد مستقر به چرخه تولید و بهره برداری از ۸۴ واحد صنعتی جدید در شهرکهای صنعتی استان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی بهرامی زاده در نشست "علی رسولیان" رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با "علی توشه" رئیس بسیج مهندسین صنعتی و ارتباط تصویری برخط با استانها، به ارایه عملکرد کلینیک صنعت این استان پرداخت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: کلینیک صنعت در سه محور عارضه یابی واحدهای صنعتی، اجرای فرآیندهای بهبود، راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد، به بهره برداری رساندن طرح های صنعتی، افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و رفع چالش های پیش روی آنها با سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن سپاه امام رضا(ع) همکاری کرده است.

علی بهرامی زاده بیان کرد: کلینیک صنعت با محوریت این شرکت از اواخر سال ۱۳۹۸ راه اندازی شد و از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان سال گذشته هزار و ۶۱۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد استان را پایش کرد.

وی اظهار داشت: واحدهای صنعتی پایش شده توسط کلینیک صنعت استان ۱۳.۵ درصد از ۱۲ هزار واحد صنعتی راکد، نیمه فعال و مشکلداری بودند که در سال گذشته مورد پایش و عارضه یابی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی پایش شده، نشستهای تخصصی کارگروه های ذیل کلینیک صنعت با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه امام رضا(ع) برگزار شد و از خدمات مشاورین صنعتی در ۸۶ دفتر خدمات مشاور شهرکهای صنعتی و ۱۳۰ مجموعه مشاوره ای در دانشگاه ها و مراکز علمی استان بهره گرفته شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: با فعالیت کلینیک صنعت و همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه امام رضا(ع) و اجرای ۷۸ فرآیند بهبود، تقریبا ۷۰ درصد از مشکلات واحدهای صنعتی مورد نظر، مرتفع شده است.

در این نشست بر همت و تلاش مشترک شرکتهای شهرکهای صنعتی استانها و سازمانهای بسیج مهندسین صنعت و معدن طبق محورهای تعیین شده برای فعالیت آنها در ۶ ماهه دوم امسال تاکید شد تا مشکلات واحدهای صنعتی به حداقل برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز