خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی:

سامانه نیاز سنجی مناطق محروم روستائی آذربایجان‌شرقی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۲۴

اطلاعات بیش از ۱۹ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان در سامانه نیازسنجی مناطق محروم به ثبت رسیده است.

ایلنا: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی از رونمایی سامانه نیاز سنجی مناطق محروم روستائی استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، خالد سیار گفت: این سامانه به منظور احصاء نیازهای مددجویان مناطق محروم روستایی جلسه ستاد مدیریت بحران و مناطق محروم رونمایی شد.
وی خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد که ۳ روستا از مناطق محروم استان به عنوان پایلوت انتخاب شوند.
سیار با بیان اینکه ۳۰ درصد مددجویان در مناطق محروم سکونت دارند تصریح کرد: اطلاعات بیش از ۱۹ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان در سامانه نیازسنجی مناطق محروم به ثبت رسیده است.
وی یادآور شد: احصاء و دسته بندی نیاز‌ها و مشکلات مددجویان و هم اندیشی و ارائه راهکار‌های لازم در جهت رفع مشکلات و توانمند سازی مناطق محروم از اهداف این سامانه است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجانشرقی با اشاره به اینکه این سامانه مرجعی برای تشخیص و شناسائی نیازهای مددجویان مناطق محروم است اظهار داشت: در سامانه نیاز سنجی مناطق محروم روستائی استان اطلاعاتی در مورد مشخصات مددجویان، اشتغال، مسکن، ازدواج، سلامت، جهیزیه و سوء تغذیه کودکان زیر شش سال درج شده است.
سیار تاکید کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه، اعتبارات به مناطق محروم استان سوق داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز