خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت:

عملکرد جزیره ای باعث بروز مشکلات در حوزه مدیریت شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۳۴

رئیس شورای شهر رشت گفت: عملکرد جزیره ای برخی از افراد در ادوار گذشته موجب بروز مشکلات فراوانی در گذشته و حال شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،رئیس شورای شهر رشت در دیدار با محمد رضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: ما معتقدیم عملکرد جزیره ای برخی از افراد در شورا موجب بروز بسیاری از مشکلات شده است و امیدواریم پس از این با برنامه ریزی های انجام شده هر ماه یک بار شاهد حضور نمایندگان مردم در جمع اعضای شورای شهر رشت به منظور بررسی و رفع مشکلات و کاستی ها باشیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه شهر رشت با مشکلات فراوانی مواجه است افزود: مشکل پسماند رشت بالاخص سراوان و ۱۷ شهر دیگر از جمله مشکلات اصلی شهرهای ماست  که زباله هایشان را در این محدوده سرازیر می کنند که موجبات گلایه و نارضایتی ساکنان منطقه سراوان شده است.
 
 رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه در تلاشیم تا در کوتاهترین زمان ممکن به مطالبات بحق مردم سراوان پاسخ بدهیم گفت: انتطار داریم با همراهی نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و جذب اعتبارات ملی شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
 
محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه باید زباله از سراوان خارج شود افزود: راهکار ارائه شده توسط کارشناسان انتقال زباله به جنوب استان است که به لحاظ آب و هوایی بسیار خشک و عدم پوشش گیاهی و جمعیت بسیار اندکی که در آن جا ساکن هستند می توان با نصب یک دستگاه زباله سوز و تصفیه خانه شیرآبه در ان بخش از استان برای همیشه معضل زباله را در استان برطرف کنیم .
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز