خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد؛

دستگیری ۸ نفر ازعاملان قدرت نمایی برای شهروندان کاشی در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۲۰

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۸ نفر از عاملان خشونت و قدرت نمایی برای شهروندان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، سرهنگ ستاد حسین بساطی با اعلام این خبر افزود: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی تعدادی اراذل و اوباش در فضای مجازی، بلافاصله این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف و ماموریت های پلیس، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان است، اظهار داشت: در این راستا کارشناسان پلیس امنیت عمومی بلافاصله با انجام اقدامات تخصصی و فنی، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در عملیاتی غافلگیرانه، ۸نفر از عاملان اصلی قدرت نمایی در فضای  مجازی را ظرف ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده و در راستای مطالبه به حق مردمی، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در فضای حقیقی و مجازی جرم بوده و  اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت بدانند که پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و مسلط بر شبکه های اجتماعی اجازه قدرت نمایی را به آنان نخواهد داد.

این مقام انتظامی از همشهریان عزیز خواست تا در صورت قدرت نمایی اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز