خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی فرماندار:

بارش باران ۱۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌های روستایی سرپل‌ذهاب وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۶۲۹

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سرپل‌ذهاب گفت: بارش باران در ۲ روز گذشته ۱۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های راه‌های روستایی دهستان «پشت تنگ» از توابع این شهرستان وارد کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر نورایی با بیان اینکه بارش‌های ۲ روز گذشته در شهرستان سرپل‌ذهاب به چندین دهنه پل محور ارتباطی دهستان پشت تنگ ذهاب سرپل ذهاب خسارت وارد کرد، افزود: برآوردهای اولیه گویای خسارت ۱۰ میلیارد ریالی است که باید در سریعترین زمان ممکن این پل های آسیب دیده برای استفاده روستاییان بازسازی و بهسازی شوند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار سرپل ذهاب گفت: برای بازگشایی محور ارتباطی دهستان اقدامات اولیه انجام شده و برای بهسازی مسیر و بازسازی پل ها به اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نورایی ادامه داد:  اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه هرچه سریعتر با اعزام یک اکیپ کامل و دستگاه های مورد نیاز برای بهسازی پل های آسیب دیده اقدام کند تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

۲ روز گذشته موج بارشی وارد جو شهرستان سرپل ذهاب شد که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴.۳ میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز