خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

توزیع ناعادلانه سرانه فرهنگی ورزشی عمرانی در محلات فقیر نشین/ نبود المان‌های بومی در ورودی و خروجی شهر بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۹۹۲

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: نماد و منظره جالب و المان‌های بومی در ورودی و خروجی شهر بندرعباس از سمت سیرجان-میناب- و بندر شهیدرجایی و بندرخمیر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شیخ عبدالرضا حیدری سراجی در یازدهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه شهردار بندرعباس باید به چالش هایی که سال های متوالی گریبانگیر شهرداری بوده عمل کند و گامی در جهت توسعه و عمران و آبادی شهری بردارد، اظهار کرد: انتظار ما این است که انتخاب مدیران با مشورت و دقت لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به چالش های آزار دهنده شهرداری، تصریح کرد: استرداد ارزش افزوده مربوط به سال ۹۷ شهرداری بندرعباس که در هیئت تجدید نظر مالیاتی قرار دارد، تاکنون به نتیجه نرسید. در صورتی که این موضوع حل نشود، خسارتی بالغ بر ۷۰ میلیارد به شهرداری وارد می‌شود.

این عضو شورا افزود: عدم توجه و نظارت بر بافت فرسوده شهر که قشر عظیمی از مردم بومی و بی بضاعت هستند و توزیع ناعادلانه سرانه فرهنگی ورزشی عمرانی در محلات فقیر نشین، از دیگر چالش ها است.

وی با بیان اینکه در سطح شهر و خصوصاً شهرک پیامبر اعظم فضای سبز و گلوگاه تنفسی وجود ندارد، عنوان کرد: نداشتن زیرساخت‌های تفریحی ورزشی فرهنگی در شهرک پیامبر اعظم و بانوانی که از نداشتن فضای امن جهت گذراندن اوقات فراغت و ورزشی گلایه می‌کنند، از چالش های شهرداری است.

حیدری سراجی با بیان اینکه طرح های نیمه کاره و کنده کاری خیابان ها و آسفالت های سطح شهر و معابر نیمه تمام مانده است، ادامه داد: نماد و منظره جالب و المان‌های بومی در ورودی و خروجی شهر بندرعباس از سمت سیرجان-میناب- و بندر شهیدرجایی و بندرخمیر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه گلایه شهروندان به‌جا است و خدمات ما در شان و منزلت آنها نیست، بیان کرد: در شهری زندگی می‌کنیم که به روح و کالبد آنها توجه نشده است و باید تلاش کنیم که شهروند و شهر را در یک پیکر واحد ببینیم.

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه باید پیگیر موضوعاتی مانند آب، فاضلاب، گاز، مخابرات و … باشیم تا همه بتوانند با مدیریت واحد خدمات خود را ارائه کنند، ابراز کرد: شهردار برای رسیدن به اهداف توسعه شهر و نیروی انسانی توانمند از روحیه انقلابی و جهادی و پیشینه خوب استفاده کند.

وی با بیان اینکه باید جلوی استفاده افراد فرصت طلب و سودجو گرفته شود تا زمینه بسیاری از فرصت طلبی ها از بین برود و بستر برای کارهایی که برای مردم است آماده و فراهم شود، خاطرنشان کرد: ساده‌ترین مطالبه مردم آسفالت، خیابان‌ها و پیاده‌روها است که پس از کنده کاری دیر انجام می‌شود، باید بر فعالیت پیمانکاران بخش آسفالت و معابر نظارت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز