خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

برگزاری ۴۰ برنامه به مناسبت هفته کارآفرینی در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۱۲۲

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: به مناسبت هفته کارآفرینی درگلستان ۴۰ برنامه برگزار می شود و به علت ویروس کرونا اکثرا برنامه ها به صورت مجازی برگزار خواهدشد.

سعید مازندرانی درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: ۱۷ الی ۲۳ آبان ماه هفته کارآفرینی نام گذاری شده است که به علت ویروس کرونا اکثر برنامه ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

وی ادامه داد: نشست استاندار با اعضای کانون کارآفرینی، نشست با کارآفرینان استان، افتتاحیه مرکز مشاوره کارآفرینی درگرگان، نشست با کارآفرینان ملی و استانی و امروز مراسم افتتاحیه کارآفرینی با حضور وزیرکار به صورت ویدو کنفرانس برگزار می شود.

مازندرانی بیان کرد: تحلیل محیط کسب وکار و تحلیل استارتاپ ها، نشست تخصصی رفع موانع کارآفرینی، کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی، بازدید از دستاوردهای کارآفرینان برتر و برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان آینده شغلی فرزند من از جمله برنامه های در هفته کارآفرینی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینی موتور محرکه اقتصاد هر کشور محسوب می شود، افزود: کارآفرینی موضوع مهمی در کشور است و کسانی که نوآوری و خلاقیت دارند با حمایت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و پارک علم وفناوری  استان حمایت های لازم از آنها خواهد شد که بتوانند برای دیگران اشتغال ایجاد کنند.

مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان گلستان خاطرنشان کرد: بدون توجه به نقش کارآفرینی توسعه کشور، تحقق هدف‌ها امکان‌پذیر نیست و کار آفرینی به ایجاد اشتغال وخلق ثروت کمک می کند وکارآفرینی در ارتقا سطح فرهنگ جامعه اثر بسزایی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز