خبرگزاری کار ایران

نشان طلای پنجمین جشنواره ‌بین‌المللی "آرتونیست" به عکاس نیشابوری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۳۴۳

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: رضا معتمدی عکاس برجسته نیشابوری نشان طلای پنجمین دوره جشنواره فصلی ‌بین‌المللی "آرتونیست" در بخش عکس را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سیدآبادی افزود: جشنواره بین‌المللی فصلی «آرتونیست» جشنواره مردمی است که طی یکسال گذشته با سیاست‌گذاری عده ای از هنرمندان کارتونیست، عکاس و گرافیست مطرح از سراسر جهان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این جشنواره تا به امروز چهار دوره از فعالیت خود را در قالب کارتون با حضور ۵۵ هنرمند از کشورهای مختلف با موفقیت به پایان رسانده است.

سیدآبادی اظهار داشت: سیاست گذاری عوامل اجرایی جشنواره آرتونیست، برای حضور بیشتر هنرمندان جهان، در دوره پنجم خود تابستان ۱۴۰۰ دو بخش عکس و پوستر را به جشنواره اضافه کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور خاطر نشان کرد: در پنجمین دوره جشنواره آرتونیست، تعداد ۴ هزار و ۷۸۴ اثر از یک هزار و ۲۵۰ هنرمند از ۶۵ کشور جهان در سه قالب؛ کارتون، پوستر و عکس به دبیرخانه جشنواره رسید.

سیدآبادی عنوان کرد: داوران جشنواره پس از بررسی آثار هنرمندان؛ رضا معتمدی هنرمند برجسته نیشابوری را در بخش عکس حائز رتبه برتر شناختند و نشان طلای این جشنواره بین المللی را تقدیم وی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز