خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان خبرداد؛

بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از اول آذر

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۲۰

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از دوشنبه، اول آذرماه خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، احسان گوهری راد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان در فضایی سالم اندیشیده شده است وفردا، دوشنبه اول آذرماه آموزش حدود ۱۷۰ هزار دانش آموزان ابتدایی و مقطع متوسطه اول هم حضوری می‌شود.

گوهری راد گفت: براساس تصمیم گیری‌های ستاد مقابله با کرونا کلاس‌ها نباید بیشتر از ۱۵ نفر باشد و مدیران مدرس باید به شرط رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مجوز آموزش حضوری را از آموزش و پرورش دریافت کنند.

وی همچنین درباره میزان ساعت مجاز حضور دانش آموزان در مدرسه و کلاس هم گفت: ساعت فعالیت مدارس همچون قبل و از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه است، اما شورای مدرسه و اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس درباره تقسیم بندی ساعات درس و حضور هر گروه از دانش آموزان برای جلوگیری از تجمع در زنگ‌های تفریح برنامه ریزی می‌کنند.

وی افزود: مدارس از سوم مهر به تدریج بازگشایی شدند و ابتدا روستائیان و عشایر و دانش آموزان هنرستان‌ها و از ۱۵ آبان نیز مدارس دوم متوسطه آموزش حضوری را آغاز کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: با توجه به فروکش کردن موج سرایت ویروس کرونا و کاهش قابل توجه شمار مبتلا به این ویروس مسئولان وزارت آموزش و پرورش هم امروز اعلام کردند حضور دانش آموزان در مدارس الزامی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز