خبرگزاری کار ایران

رایزنی در خصوص برگزاری مسابقات آسیایی کشتی آلیش در سرخس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۴۵

نماینده حوزه انتخابیه از رایزنی با رئیس فدراسیون کشتی کشور در خصوص برگزاری مسابقات آسیایی کشتی آلیش در سرخس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احسان قاضی زاده درحاشیه مراسم تجلیل از دو عنوان دار جهانی جودو سرخس، برادران سفیدی گفت‌: با توجه به تجربیات دستگاه های اداری و اداره ورزش و جوانان سرخس در برگزاری مسابقات کشوری کشتی آلیش در سال گذشته می طلبد که این مسابقات در سطح بین المللی در این شهرستان برگزار شود.

وی افزود: در این رابطه گفت وگوی تلفنی را با رئیس فدراسیون کشتی کشور داشتیم که دبیر در این باره قول های را دادند.

نماینده شهرستان در فراکسیون ورزش مجلس اضافه کرد: ضرورت دارد اقدامات لازم با فدراسیون جهانی کشتی FILA انجام شود تا با گفت وگو و رایزنی با وزارت نفت و وزارت ورزش بودجه لازم جهت برگزاری این رقابت ها تامین شود.

قاضی زاده در ادامه از اعلام رضایت دبیر خبر داد و اظهار کرد: درگفت وگو با رئیس فدراسیون کشتی کشور وی ضمن تشکر از فعالیت های هیات کشتی و مسئولان دلسوز شهرستان در زمان برگزاری رقابت های کشتی آلیش قهرمانی کشور، اعلام کردند فدراسیون از برگزاری این رقابت ها استقبال خواهد کرد و هماهنگی لازم را با شورای برون مرزی فدراسیون کشتی انجام خواهند داد، تا این رقابت ها در تقویم برگزاری مسابقات بین المللی گنجانده شود.

همچنین وی بازیار رئیس کمیته کشتی سنتی فدراسیون را به نماینده فدراسیون کشتی در برگزاری این رقابت ها معرفی کر ،و قول داد در زمان برگزاری رقابت های کشتی آلیش قهرمانی آسیا در سرخس حضور پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز