خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبرداد:

عرضه اقلام اساسی درب منزل یزدی ها/توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ با یارانه دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۱۹۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از توزیع اقلام اساسی درب منزل شهروندان یزد خبر داد و گفت: عرضه اقلام اساسی به صورت اینترنتی در اختیار مردم قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ابوالفضل وکیلی در جمع اصحاب رسانه پیرامون اجرای طرح عرضه اقلام اساسی درب منزل اظهار داشت: اجرای این طرح و توزیع کالاهای اساسی از طریق پلتفرم طراحی شده از سوی شرکت های دانش بنیان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم استانی ها با ورود به سامانه بازرگام، می‌ توانند مرغ و تخم مرغ تنظیم بازار را پس از ثبت سفارش درب منزل تحویل بگیرند ادامه داد: در این سامانه به نشانی bazargam.com امکان خرید اقلام مختلف مواد غذایی فراهم شده و تا ۲۴ ساعت بعد از سفارش درب منزل تحویل بگیرند.

وکیلی با بیان اینکه توزیع اقلام دیگر نظیر برنج، روغن و شکر نیز بزودی آغاز می شود عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح کارگروه نظارت امنیت غذایی استان نیز کارشناسانی از صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف نظارت بر این سامانه را دنبال می کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد هدف از راه اندازی سامانه بازرگام را بهبود نظارت بر نحوه توزیع، جلوگیری از گرانفروشی و حذف واسطه‌ها در استان برشمرد و افزود: در حال حاضر مرغ منجمد در این سامانه عرضه می شود و به زودی توزیع مرغ گرم نیز در این سامانه فراهم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز