خبرگزاری کار ایران

نماینده بوئین زهرا:

قزوین در جذب اعتبارات ملی رتبه سی ام را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۶۸

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس گفت: قزوین در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی جایگاه خوبی ندارد و باید در این خصوص بیشتر تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله عباسپور روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین، افزود: متاسفانه قزوین که استانی صنعتی است در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی در حوزه صنایع، رتبه سی ام را دارد که جالب نیست.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظارت بر حسن اجرای امور وظیفه مجلس و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است ولی امروزه در بعد نظارتی مشکلاتی داریم که باید حل و فصل شوند.

وی اضافه کرد: دیوان محاسبات در هزینه کردهای بودجه هرسال، نقش نظارتی را انجام می دهد که بسیار مهم است و موجب می شود دستگاه ها از ریل قانون خارج نشوند و بعدا دچار گرفتاری نشوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار ارایه شده از دیوان محاسبات درخصوص تعطیلی واحدهای صنعتی استان، افزود: آمار ارایه شده در این خصوص نگران کننده است و باید جدیت بیشتری برای رفع مشکلات آنها داشته باشیم.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده مشکل این واحدهای تولیدی به بحث نقدینگی بر می گردد،افزود: باید بتوانیم نقدینگی را به سمت و سوی تولید هدایت کنیم.

عباسپور در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر پرهیز از موازی کاری از جانب دستگاه های اجرایی،گفت: برخی از دستگاه ها مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و منابع طبیعی در روستاها بر اثر تداخل و موازی کاری در صدور مجوزهای ساخت و سازها مشکلاتی را برای اهالی روستاها و جوانان ایجاد کرده اند که باید با هم افزایی و هماهنگی برای حل آنها اقدام شود.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات و منابع بودجه‌ای استان از مدیران انتظار می‌رود پیگیری لازم را برای جذب اعتبارات از منابع ملی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز