خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مینودشت خبرداد؛

دستگیری سارقان در عملیات تعقیب و گریز پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۷۰۹

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت گفت: سارقان سرقت به عنف دریکی از روستاهای این شهرستان درعملیات تعقیب وگریز پلیس دستگیرشد.

به گزارش ایلنای گلستان، سرهنگ علی اکبر بای درجمع خبرنگاران اظهارکرد: بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت به عنف در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، شخصی به آنان مراجعه و اعلام کرد که به همراه همسرش و یکی از دوستانش در منزل بوده که ناگهان سرنشینان یک دستگاه پراید با سر و صورت بسته و به زور وارد منزل ویلایی آنها شده و با تهدید سلاح گرم و ایراد ضرب و جرح، تعداد دو دستگاه تلفن همراه را سرقت کردند.

فرمانده انتظامی مینودشت گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس در این راستا آغاز و با سرعت عمل و هوشیاری ماموران یک دستگاه خودرو پراید مشابه مشخصات اعلامی از سوی شاکیان در نزدیکی محل سرقت شناسایی شد.

سرهنگ بای خاطرنشان کرد: متهمان به محض مشاهده خودرو پلیس بدون توجه به اخطار و هشدارهای ماموران با سرعتی بالا و حرکاتی مخاطره آمیز اقدام به فرار کرده و در ادامه نیز با یک قبضه کلت قصد تیراندازی به سمت پلیس داشتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران به منظور توقیف خودرو با رعایت قانون بکارگیری سلاح، ابتدا چند تیر هوایی و سپس چند تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و موفق به توقیف آن و دستگیری سارقان شدند.

فرمانده انتظامی مینودشت بیان داشت: در این عملیات یکی از سارقان بدلیل اصابت گلوله به پهلویش مجروح که به بیمارستان منتقل شد و تلاش پزشکان برای مداوای وی ادامه دارد. 

سرهنگ بای با اشاره به کشف اموال مسروقه از جمله دو دستگاه تلفن همراه، سلاح سرد،یک قبضه کلت پلاستیکی، مقداری موادمخدر، قطعات خودرو سرقتی و ادوات سرقت کابل برق از خودرو متهمان، تاکید کرد: متهمان دارای سوابق متعدد از جمله سرقت بعنف و حمل مواد افیونی هستند و چند روز قبل نیز به اتهام سرقت اماکن دولتی توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده بودند.

وی در پایان گفت: یکی از متهمان در بیمارستان بستری بوده و متهم دیگر نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز