خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان خبر داد:

برگزاری 30 گشت مشترک تعزیرات قزوین برای بررسی بازار شب یلدا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۴۸۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای طرح ویژه بازرسی شب یلدا تاکنون بیش از 30 گشت مشترک در اوقات اداری و غیر اداری برگزار شده است که بیشترین تخلف‌ها به گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور و عدم قیمت‌گذاری محصولات و نحوه محاسبه آنالیز قیمت برای مصرف کننده مربوط است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی با اشاره به کشف کالای قاچاق در استان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها به یک خودروی در جاده قدیم تاکستان‌-‌قزوین  مشکوک شده و در بازرسی از آن، بیش از 500 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی  را به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی عنوان کرد: گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها ونظارت بر بازرسی هادر راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با نزدیک شدن به شب یلدا و برگزاری طرح ویژه این شب از واحدهای عمده توزیع اقلام این شب تا واحدهای صنفی خرد و فروشگاه‌ها  بازدید  بعمل آورده و برخی موارد قانونی خصوصا موارد قیمت‌گذاری  را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر تخصیص شعب تخصصی و فوریت در رسیدگی به پرونده‌های این طرح ،تشدید در مجازات‌ها برای متخلفین در نظر گرفته شده است.

محمدی گفت: در گشت تعزیرات طی شب گذشته از یک فروشگاه بزرگ شهر 110 پاکت سیگار قاچاق و چند بسته سمنو و شکلات تقلبی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز