خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تأکید کرد ؛

ضرورت استفاده از افراد صاحب نظر برای توسعه گردشگری طالقان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۷۱۵

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ضرورت دارد مسئولان طالقان از افراد فعال، صاحب نظر و شاخص در عرصه گردشگری برای توسعه زیرساخت‌های این بخش مشاوره بگیرند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید از طالقان و در جلسه با اعضای شورای اسلامی و شهردار طالقان که عصر روز پنجشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه باید بسترهای حضور گردشگران را در طالقان فراهم کنید، اظهار داشت: حضور گردشگران می تواند اقتصاد این شهرستان را متحول کند.

وی ادامه داد: باید برای راه اندازی بوم گردی و پیست اسکی با بهره برداری از ظرفیت سرمایه گذاران حرفه ای اقدام شود.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد مسئولان طالقان از افراد فعال، صاحب نظر و شاخص در عرصه گردشگری برای توسعه زیرساخت‌های این بخش مشاوره بگیرند.

وی افزود: جای شکر دارد که روستاهای شهرستان طالقان بسیاری از مشکلات سایر روستاهای استان را ندارند و به صورت طبیعی از امکانات خوبی برخوردار هستند.

استاندار البرز گفت: شهرستان طالقان تکدی گری، حاشیه نشینی، معتادان متجاهر و... را ندارد و فعالیت های بسیار خوبی را در حوزه اجتماعی انجام داده است.

وی افزود: با این تفاصیل مسئولان این شهرستان می توانند بر سایر موضوعات و بویژه رونق اقتصادی طالقان تمرکز کنند.

عبداللهی گفت: از شوراهای اسلامی شهر انتظار می رود در خصوص جبران کمبودها اقدام کنند و بنده نیز با تمام توان پشتیبانی می کنم.

وی افزود: بسیاری از کشورهای دنیا درآمد خود را از صنعت گردشگری دارند و طالقان این ظرفیت را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز