خبرگزاری کار ایران

تجمع اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور فارس در اعتراض به عدم اجرای قانون همسان سازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۸۲۹

گروهی از استادان هیأت علمی دانشگاه پیام نور با هدف برقراری همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی وزارت علوم با دانشگاه های علوم پزشکی در مقابل ساختمان دانشگاه پیام نور استان فارس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، به رغم اینکه با هدف برقراری عدالت، همسان  سازی حقوق اعضای هیات علمی وزارت عتف با دانشگاه های علوم پزشکی در سال 1399به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید و توسط دولت ابلاغ شد اما این اتفاق در دانشگاه پیام نور رخ نداد.

به رغم صدور احکام کارگزینی از ابتدای سال 1400، بر خلاف سایر دانشگاه ها این قانون نادیده گرفته شده و هیچگونه پرداختی به اعضاء هیات علمی صورت نگرفته است. علاوه بر این چند سالی است که در این دانشگاه اعتبار پژوهانه به جهت فعالیت‌های پژوهشی اعضاء تخصیص نیافته است که این امر موجبات بی انگیزه شدن اعضاء هیات علمی و کند شدن روند رو به رشد پژوهش های علمی در این دانشگاه شده است.

در همین راستا تجمع اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور  استان فارس همزمان با اساتید هیات علمی دانشگاه پیام نور سایر استان ها در مقابل ساختمان دانشگاه پیام نور استان فارس برگزار شد.

در این تجمع، اعضای علمی با قرائت بیانیه خواستار اجرای قانون همسان سازی و توجه به معیشت و حفظ شأن و منزلت جامعه دانشگاهی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز