خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره به ایلنا خبر داد؛

فراخوان ششمین دوره جشنواره سراسری «تئاتر اردیبهشت دانشگاه دامغان» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۳۱۴

دبیر جشنواره سراسری «تئاتر اردیبهشت دانشگاه دامغان» خبر از انتشار فراخوان جشنواره و برگزاری آن در اردیبهشت سال آتی داد.

مهدیه قربانی دبیر جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان گفت: جشنوره دانشجویی تئاتر اردیبهشت به منظور زنده نگاه داشتن و روح دمیدن بر پیکر آسیب‌دیده تئاتر در جهان کرونازده امروز که بسیاری از مشتاقان هنر تئاتر و مخاطبان شیفتۀ آن را از سالن‌ها دور کرده است، برای ایجاد پیوندی دوباره به سنت هرساله برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش‌های رقابتی جشنواره شامل اجرای صحنه‌ای، اجرای آلترناتیو، نمایش رادیویی، نمایشنامه‌نویسی، پژوهش، ایده تا کارگردانی و طراحی پوستر و بروشور اجرایی بوده است که به برگزیدگان هر بخش جوایز نقدی، تندیس، لوح تقدیر و عنوان شایستۀ تقدیر اعطا خواهد شد.

قربانی یادآور شد: جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه دامغان برگزار خواهد شد .

دبیر جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت دانشگاه دامغان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را نهایت تا 20 اسفند به شماره تلگرام 09941890816 و یا ایمیل جشنواره ordibeheshtfestival1401@gmail.com ارسال کنند.

وی اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند اخبار، اطلاعات و جزئیات جشنواره را در صفحۀ اینستاگرام Ordibehesht_festival و کانال تلگرام https://t.me/ordibehesht_festival دنبال کنند.

قربانی اظهار امیدواری کرد: اردیبهشت روزنه‌ای برای رشد و بالندگی استعداد های جوان در هنر تئاتر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز