خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر آوج:

اراده‌ای در مسئولین برای حل مشکل ناحیه صنعتی آوج نمی‌بینیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۶۱۶

رئیس شورای شهر آوج گفت: مشکل شهر صنعتی ما بسیار حاد بوده و اراده‌ای در مسئولین نیست و نمی‌خواهند این شهر صنعتی رونق پیدا کند و اعلام می‌کنند که جانمایی آن اشتباه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس افتخاری در شورای اداری آوج که صبح امروز با حضور استاندار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: متاسفانه نگاه استان همیشه به شمال استان بوده و جنوب استان فراموش شده، به احترام این ایام شما را به فاطمه زهرا(س) قسم می‌دهم که نگاه شما به جنوب استان هم متوجه شود.

رئیس شورای شهر آوج ادامه داد: به شهرک صنعتی کاسپین سرمایه‌گذار بردن هنر نیست، سرمایه‌گذار را به جنوب استان آوردن هنر است، بارها شاهد این بودیم که سرمایه‌گذار در اینجا حضور پیدا کرده اما رفته و بازنگشته است.

وی عنوان کرد: به خاطر امنیت شهرستان چند موضوع مطرح شده است که چهار بانده کردن گردنه، استقرار پلیس راه و تعیین تکلیف میدان شهید سلیمانی از جمله آن‌ها است؛ این میدان خطر ساز است و بارها شاهد بودیم که تریلی آمده و قتل عام کرده اما بعد از چندین سال و علی رغم تامین اعتبار هنوز پیمانکار پروژه مشخص نشده است.

این مسئول بیان کرد: اعلام می‌شود که صنعت و کشاورزی اینجا جوابگو نیست و همه را به دشت قزوین می‌برند پس آوج چه می‌شود، اینجا به‌عنوان گردشگری تعریف شده و باید اعتبار گردشگری تخصیص داده شود.

افتخاری گفت: آوج تنها شهرستان کمتر توسعه یافته است و با این نگاه‌ها در مسیر توسعه قرار نمی‌گیرد و نیازمند نگاه ویژه است؛ در کل کشور چنین چیزی نداریم، در اینجا بسیاری از ادارات فعال نبوده و در حوزه مسکن نیز مشکلاتی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز