خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس:

ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۷۱۵

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در ترم بهمن ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایلنا، حبیب دانش منش، افزود: پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد استان فارس برای ترم بهمن ۱۴۰۰ در ۲۵۲کدرشته محل در گروه های آموزشی صنعت ،کشاورزی،فرهنگ و هنر و مدیریت خدمات اجتماعی در ۲۱ مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان بدون کنکور و با کمترین میزان شهریه و بهرمندی از وام‌ شهریه صندوق رفاه دانشجویان، دانشجو می پذیرد. 

 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان  فارس افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات برای افرادی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز جمعه 3 دی ماه  نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

دانش منش اضافه کرد: لازم است متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  و یا  مراجعه  به مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز