خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان خبر داد؛

صدور جریمه بدون تخفیف برای متخلفان ساختمانی/ افزایش میزان پرونده های تخلفات ساختمانی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۱۵۴

فرماندار کاشان گفت: در صورت تخلف و تشکیل پرونده در کمیسیون ماده 100 و ماده 99، رای بر تخریب سازه های غیر مجاز یا جریمه بدون تخفیف صادر خواهد شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، اکبر مرتضایی گفت: یکی از نگرانی های اکثر شهرداری ها در کل کشور، منظر شهری است که به سرعت در حال از بین رفتن است.

وی اضافه کرد: حفظ منظر شهری یکی از مسائل مهم در مدیریت شهری و زیباسازی هر شهر است که باید در دستور کار شوراها، شهرداری ها و کارگروه های مختلف به ویژه بازآفرینی شهری قرار بگیرد و از بی نظمی ها در اسلوب معماری شهری جلوگیری شود.

فرماندار کاشان در خصوص تخلفات های متعدد در ساخت و سازهای شهری اظهار داشت: زیبنده شهرهای شهرستان نیست که پرونده های متعددی در خصوص تخلفات ساخت و ساز در کمیسیون های ماده ۱٠٠ و ماده ۹۹ تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: ما به شدت در تلاش هستیم تا توسط شهرداری ها و دهیاری ها که این پرونده ها را به کمترین میزان ممکن برسانیم.

رئیس کمسیسیون ماده 100 شهرستان کاشان تصریح کرد: شهروندان در ساخت و ساز منازل و مجموعه ها مطابق با قانون و استاندارد های لازم اقدام به ساخت بنا کنند، چراکه بناهست در صورت تخلف و تشکیل پرونده در کمیسیون ماده 100 و ماده 99، رای بر تخریب سازه های غیر مجاز یا جریمه بدون تخفیف صادر خواهد شد.

مرتضایی تاکید کرد: مهندسین ناظر و کارشناسان از ابتدای اعطای پروانه ساختمانی باید با جدیت بر رعایت استانداردها دقت لازم را بعمل آورند چرا که در صورت کوتاهی در امر نظارت موجب بروز خسارت های مالی و جانی برای شهروندان خواهد بود و این موضوع پیگیرد قانونی دارد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان بر شرح وظایف اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران اشاره و تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهرها به عنوان سیاست گذار می بایست نظارت کامل و حمایت قانونی از شهرداران را داشته باشند.

علی اکبر مرتضایی در ادامه به عمده نیازهای مردم در بخش برزک اشاره کرد و افزود: عمده درخواست ها و نیازهای بخش برزک در حوزه جاده و آب شرب است که با پیگیری های صورت گرفته طی جلسات متعدد در فرمانداری و با همکاری روسای دستگاه های اجرایی درصدد هستیم تا پایان سال جاری این مشکلات را تا حد امکان برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز