خبرگزاری کار ایران

فعال بودن ۳۹ دوربین ثبت تخلف در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۲۸۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۴۶ سامانه ثبت تخلف در سطح راه‌های ارتباطی استان وجود دارد که ۳۹ مورد آن فعال است.

به گزارش خبرنکار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه جاده های ارتباطی استان از پرترددترین راه های ارتباطی کشور محسوب می شود، تا پایان سال جاری تعداد سامانه های ثبت تخلفات فعال استان با برنامه ریزی های به عمل آمده و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به ۴۴ دستگاه افزایش خواهد یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: استان قزوین طبق بررسی های کارشناسی صورت گرفته و با توجه به گستردگی راه های ارتباطی، نیازمند ۶۰ دستگاه دوربین ثبت تخلفات است.

حق لطفی با اشاره به وضعیت دوربین های نظارتی استقرار یافته در سطح راه های ارتباطی استان قزوین، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۸ دستگاه دوربین نظارتی در سطح راه های استان در حال بهره برداری است که تا پایان سال جاری یک دستگاه دیگر در تقاطع ضیاءآباد، واقع در آزادراه قزوین-زنجان راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: از ۷۲ نقطه حادثه خیز موجود در سطح جاده های ارتباطی استان طی سال های گذشته با تلاش های صورت گرفته، ۵۶ نقطه آن اصلاح شده و برای رفع ۱۶ نقطه حادثه خیز دیگر هم نیازمند ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز