خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

کرونا افت تحصیلی 10 درصدی در کشور را به همراه داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۹۵۴

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: طولانی شدن آموزش مجازی در ایران باعث شده دانش‌آموزان با نمرات خیلی خوب 10 درصد افت تحصیلی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضوان حکیم زاده در مراسم افتتاح استودیو شبکه شاد در قزوین که صبح امروز برگزار شد، گفت: راه‌اندازی این نوع استودیوها با افزایش امکان استفاده تمام دانش‌آموزان از معلمان و اساتید برتر زمینه عدالت آموزشی فراهم می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: چالش‌های ایجاد شده در دوره کرونا تبعات بلند مدتی دارد و ایران تنها کشوری است که آموزش مجازی در آن تا این میزان طولانی شده و اثراتی مانند ضعف دانش‌آموزان پایه دوم و سوم در مهارت خواندن و نوشتن را به همراه داشته است.

وی عنوان کرد: طی سال گذشته 500 هزار تبلت بین دانش‌آموزان توزیع شد و لازم است با آبی شدن رنگ‌بندی کرونایی در کشور دانش‌آموزان به مدراس بازگردند.

این مسئول ادامه داد: طی سال جاری 60 هزار کودک شش ساله در سطح کشور برای حضور در مدارس ثبت نام نکرده‌اند.

حکیم زاده گفت: درحال حاضر 38 درصد معلمان ابتدایی مدرک مرتبط ندارند که این موضوع باید در جذب‌های جدید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز