خبرگزاری کار ایران

با درخواست اداره آموزش و پرورش منطقه رخ داد؛

صدور حکم تخلیه برای «مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست سارینا» در امیریه دامغان/

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۹۵۱

به‌رغم وجود فضاهای آموزشی بدون استفاده در شهر امیریه در استان سمنان ، با درخواست آموزش و پرورش حکم تخلیه مدرسه‌ای که به عنوان یکی از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در این شهر بود ، صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، در سالیان اخیر شاید کمتر کسی باشد که نام ابراهیم امیرآبادیان را نشنیده باشد. «ابراهیم امیرآبادیان» خیر امیرآبادی، علاوه بر کارهای خیری که در زمینه‌های گوناگون انجام می‌دهد یک خیر مدرسه ساز نیز هست.

 ابراهیم امیرآبادیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: با موافقت رئیس وقت سازمان بهزیستی کشور در سال 98 مقرر شد تعداد 60 فرزند بی سرپرست و بد سرپرست به «مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شکوفه های سارینا امیریه» تحویل  شود.

وی ادامه داد: از تعداد 60 فرزند موافقت شده با نظر مراجع ذی صلاح 35 فرزند به مراکز شکوفه های سارینا تحویل شد.

امیرآبادیان ادامه داد: مجددا از سازمان بهزیستی کشور درخواست کردیم تا 20 فرزند دختر از سنین 6 تا 12 سال را به مراکز شکوفه های سارینا تحویل دهند تا ظرفیت این مراکز تکمیل شود.

این خیر دامغانی با اشاره به اینکه تاکنون 2 باب مدرسه برای شهر امیریه ساخته و به اداره آموزش و پرورش این شهر تحویل داده است، تصریح کرد: یکی از مدارس خالی و بدون استفاده آموزش و پرورش امیریه به صورت استیجاری در اختیار مراکز کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شکوفه های سارینا بود که در اقدامی عجیب اداره آموزش و پرورش حکم تخلیه آن را از نهادهای قضایی گرفت.

وی اضافه کرد: مدرسه ای که از آموزش و پرورش به صورت استیجاری در اختیار مراکز ما قرار داشت را کاملا تجهیز کردیم و مختص کودکان 6 تا 8 سال بود که مجددا نیز از سازمان بهزیستی کشور درخواست کودک کردیم.

امیرآبادیان  با اشاره به اینکه هنوز علت اقدام آموزش و پرورش از این کار  را نمی‌دانم یادآور شد: معمولا پرونده های قضایی را طی یک بازه زمانی مشخص جهت صلح و سازش به شورای حل اختلاف می فرستند اما بدون آنکه در جریان طرح دادخواست در محاکم قضایی باشم حکم تخلیه صادر کردند.

موسس خیریه قومس اظهار کرد: متاسفانه به رغم ساخت دو مدرسه توسط اینجانب،  اداره آموزش و پرورش امیریه  اقدام به چنین کاری کرد در صورتی که بهتر از هر کسی می داند  این مرکز محل نگهداری کودکان یتیم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز