خبرگزاری کار ایران

‍ ایستگاه های بازرسی در محلات حاشیه ای کرمانشاه ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۳۹

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه بر لزوم راه اندازی ایستگاه بازرسی در محلات حاشیه ای و نقاطی که بیشترین فراوانی تیراندازی ها را به خود اختصاص داده اند، تاکید کرد و گفت: این اقدام در پیگشیری از وقوع جرائم خصوصا در حوزه تیراندازی موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، "شهرام کرمی" در کمیته پیگیری و مقابله با جرائم خشن استان که با حضور مقامات قضائی و انتظامی در دادگستری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شده که عمدتا تیراندازی ها در برخی ساعات و بعضی محلات انجام می شود، گفت: دایر شدن ایستگاه بازرسی در این نقاط و بازرسی از خودروهای مشکوک می تواند قدم موثری برای کشف اسلحه پیش از وقوع تیراندازی باشد.

وی همچنین از تشکیل شعب ویژه برای رسیدن به جرائم تیراندازی استقبال کرد و گفت: ایجاد چنین شعبی می تواند به تشریع در روند رسیدگی به کار و صدور احکام مناسب و بازدارنده کمک زیادی کند.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: امروز دادستانی به عنوان مدعی العموم آماده برخورد با هرگونه ناامنی و التهابی است که باعث نگرانی میان شهروندان جامعه می شود و در این راستا بدون گذشت با خاطیان برخورد می کند.

کرمی در پایان و با تقدیر از زحمات پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش و مجرمانی که در شهر ناامنی ایجاد می کنند، گفت: دستگاه قضائی و دادستانی نیز همواره در کنار آن ها قرار داشته و همه حمایت های لازم و قانونی را به عمل می آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز