خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

تدوین برنامه‌های فرهنگی برای معتادان متجاهر توسط شهرداری اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۷۳۳

رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از تدوین برنامه‌های فرهنگی برای معتادان متجاهر و تعیین مکان‌ها و گرمخانه ها برای این افراد خبر داد.

بهشته خسروی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: با توجه به نقش شهرداری‌ها در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتباط تنگاتنگ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با شهروندان، این سازمان برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ریزی و اجرا می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی این سازمان در حوزه فرهنگ، امور اجتماعی و توسعه ورزش های همگانی است، گفت: خدمات فرهنگی در سطح شهر اردبیل در تمام  فرهنگسراها با هدف ارتقا نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی بصورت متوازن به شهروندان ارائه می‌شود.

خسروی همچنین با اشاره به اینکه برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل بر حسب نیاز سنجی مخاطبان و شهروندان پیش بینی و اجرا می‌شود افزود: در سطح شهر بنرهایی با محتوای آموزش های شهروندی باهدف توسعه فرهنگی طراحی و نصب می‌شود.

رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل عنوان کرد: اهتمام به ترویج ارزشهای دینی و اخلاقی و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت پذیری،انتقال آموزشهای شهروندی به کودکان و نوجوانان توسعه ورزشهای همگانی و انتشار بروشورها و مجله شهروندی و برگزاری کارگاههای متعدد آموزشی از جمله برنامه های این سازمان است.

خسروی همچنین به موضوع اعتیاد و آسیب های حاصل از آن اشاره کرد و افزود: مساله معتادان متهاجر و تعیین مکان‌ها و گرمخانه ها جزو دغدغه های ما است و در راستای ایجاد روحیه و انگیزه برای معتادان جشن روز پدر را در کنار این عزیزان برگزار خواهیم کرد.

وی موضوع فرهنگسازی توسط سازمان فرهنگی ورزشی را حائز اهمیت دانست و گفت: دوره های آموزش شهروندی برای تمام رده سنی توسط مربیان فرهیخته و توانمند در فرهنگسراها در حال اجرا است و شهروندان برای اطلاع از زمان و تاریخ جشنواره ها، مراسمات و مسابقات وسایر برنامه ها می توانند ادرس اینستاگرامی ardabil.farhangi دنبال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز