خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:؛

کشف و ضبط 743 کیلوگرم تریاک توسط پلیس یاسوج در سیرجان کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۹۷۰

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۷۴۳ کیلو گرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس این استان با همکاری پلیس استان کرمان از یک دستگاه خودروی کامیون بنز در محور سیرجان - کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از طریق محورهای شمالی استان کرمان به مقصد مرکز کشور، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "کهگیلویه و بویراحمد" با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان استان کرمان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و بر اساس اقدامات  اطلاعاتی، در محور "سیرجان" به "کرمان" ایست و بازرسی دایر کردند.

وی گفت: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور  "سیرجان" به "کرمان" به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند که ماموران در بازرسی از این خودرو ۷۴۳ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه هم خبرداد و اظهارداشت: فرد دستگیر شده در اختیار مرجع قضائی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز